Elektromobilność Hybrydowa śmieciarka w Kamiennej Górze 25 października 2017 Elektromobilność Hybrydowa śmieciarka w Kamiennej Górze 25 października 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Polska Columbus realizuje Term Sheet z grupą DTEK. W ramach umowy w Chrzanowie powstanie wielkoskalowy magazyn energii Columbus wraz z Grupą DTEK startuje z realizacją projektu BESS (Battery Energy Storage System) w Polsce. Spółka DRI, należąca do Grupy DTEK, rozpoczęła proces nabycia od Columbus największego magazynu energii, który Spółka przygotuje do warunków RTB (Ready to Build). Wielkoskalowy obiekt ma powstać w Chrzanowie (woj. małopolskie). Lubawska spółka Sanikom kupiła hybrydową śmieciarkę, którą można zobaczyć na ulicach Kamiennej Góry oraz Lubawki. To pierwszy w Polsce hybrydowy pojazd tego typu. Andrzej Wojdyła, pełniący funkcję prezesa zarządu firmy Sanikom, zaznacza, że być może w przyszłości flota jego przedsiębiorstwa wzbogaci się o kolejne hybrydowe śmieciarki. Reklama „Oczywiście komfort, funkcjonalność, właściwości jezdne, bezpieczeństwo oraz przyjazna zabudowa są ważne. Jednak decydując się na zakup hybrydy, zwracaliśmy uwagę na bezemisyjność, brak hałasu i zwrotność pojazdu” – powiedział Andrzej Wojdyła. Nabyta śmieciarka porusza się z prędkością do 20km/h, używając do tego napędu elektrycznego. Powyżej tej prędkości wykorzystywany jest silnik spalinowy, wyposażony w GPF. Główną zaletą śmieciarki, oprócz niskiej emisji, są jej rozmiary, albowiem jest ona mniejsza od standardowych pojazdów tego typu, a co za tym idzie, jest bardziej zwrotna. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.