Wiadomości OZE innogy Polska udostępniła nowy serwis „Moje innogy” 06 czerwca 2017 Wiadomości OZE innogy Polska udostępniła nowy serwis „Moje innogy” 06 czerwca 2017 Przeczytaj także Wiadomości OZE W planach coraz więcej spalarni śmieci. Potrzebujemy lepszej kontroli Na terenie Polski działa 9 spalarni odpadów komunalnych. W najbliższych latach planowana jest rozbudowa istniejących, a także budowa 30 nowych punktów przerabiających śmieci na ciepło. Branża odpadów to przede wszystkim duże pieniądze, a każdy nowy projekt wzbudza kontrowersje. Obywatele i ekolodzy obawiają się nadmiernej emisji pyłów, CO2 i metali ciężkich, natomiast samorządy i zainteresowane firmy zbijają argumenty przeciwników wizją taniej energii i szybkiego rozwiązania problemu śmieci w gminach. Raport Najwyższej Izby Kontroli rzuca nowe światło na jakość pracy organów ochrony środowiska, sprawujących pieczę nad spalarniami śmieci. Jest co poprawiać. Ochrona środowiska Trwa wielka podróż dookoła Bałtyku. Aktywiści właśnie przeszli polskie wybrzeże Ekspedycja Save The Baltic Sea to akcja, w ramach której aktywiści chcą obejść Bałtyk dookoła. Wędrówka zaczęła się 11 marca, a cała grupa właśnie zakończyła podróż wzdłuż polskiego wybrzeża. Ekspedycja spędziła dwadzieścia dni w naszym kraju, spotykając się z lokalnymi naukowcami, działaczami na rzecz środowiska i studentami, aby dowiedzieć się więcej o stanie i przyszłości polskich brzegów Bałtyku. „Moje innogy” to internetowe centrum obsługi Klientów innogy Polska. Dotychczas w serwisie konto założyło ponad 230 000 osób. Dzięki jego udoskonaleniu użytkownicy nie tylko mogą dokonywać wygodnych e-płatności, aktywować e-fakturę, ale również w prosty i szybki sposób sprawdzać stan konta i zużycie energii elektrycznej, wykorzystując do tego dowolne urządzanie mobilne. Nowością serwisu jest usługa e-odczyt, dzięki której Klient raz w miesiącu podaje stan licznika i płaci za rzeczywiste zużycie energii. Wprowadzono również możliwość udostępnienia konta innym osobom, co pozwoli im samodzielnie opłacać rachunki i monitorować zużycie energii. Dodatkowo z jednego konta będzie również można zarządzać wieloma umowami. Z kolei nowi Klienci, którzy są w trakcie zmiany sprzedawcy, mogą na bieżąco sprawdzać w serwisie status procesu i automatycznie po jego zakończeniu korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie daje nowy serwis „Moje innogy”. Reklama „Wdrażanie nowych rozwiązań, które mają na celu zwiększenie komfortu Klientów, jest dla nas ważnym aspektem działalności. Bardzo dobrze obrazują to podejmowane przez nas inicjatywy, wśród których wymienić możemy m.in. powstanie serwisu „Moje innogy” wzbogaconego o nowe funkcjonalności, czy też najnowszą usługę dostępną w Salonach innogy – powiadomienia w systemie QMATIC, który poprzez wiadomość SMS informuje Klienta o zbliżającym się czasie obsługi przez konsultanta w sytuacjach, gdy konieczny jest dłuższy czas oczekiwania.” – komentuje Janusz Moroz, Członek Zarządu innogy Polska ds. Handlu. Klienci, którzy przyzwyczaili się do poprzedniej wersji serwisu „Moje innogy” i chcieliby z niej nadal korzystać, mają taką możliwość. Po zalogowaniu się na konto za pomocą dotychczasowego loginu i hasła, użytkownik może wybrać preferowaną wersję serwisu. W „Moje innogy” stosowane są najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa i poufności danych. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.