Wiadomości OZE Mobilne strefy PGE – podsumowanie 02 listopada 2017 Wiadomości OZE Mobilne strefy PGE – podsumowanie 02 listopada 2017 Przeczytaj także Ekologia Ekologia coraz częściej decyduje w lokalnej polityce. Przykład z Bystrej Mieszkańcy Bystrej, sielankowego zakątka Beskidu Żywieckiego, nie zgodzili się na zabudowę terenów zielonych. Swój bunt wyrazili podczas niedawnych wyborów samorządowych. Wójt Gminy Wilkowice, Janusz Zemanek, był jedynym startującym kandydatem, a mimo tego – nie otrzymał wymaganej połowy głosów. Ponad 60% głosujących było przeciw. Powód? Pomysł zabudowy terenów zielonych w Bystrej. Wiadomości OZE W planach coraz więcej spalarni śmieci. Potrzebujemy lepszej kontroli Na terenie Polski działa 9 spalarni odpadów komunalnych. W najbliższych latach planowana jest rozbudowa istniejących, a także budowa 30 nowych punktów przerabiających śmieci na ciepło. Branża odpadów to przede wszystkim duże pieniądze, a każdy nowy projekt wzbudza kontrowersje. Obywatele i ekolodzy obawiają się nadmiernej emisji pyłów, CO2 i metali ciężkich, natomiast samorządy i zainteresowane firmy zbijają argumenty przeciwników wizją taniej energii i szybkiego rozwiązania problemu śmieci w gminach. Raport Najwyższej Izby Kontroli rzuca nowe światło na jakość pracy organów ochrony środowiska, sprawujących pieczę nad spalarniami śmieci. Jest co poprawiać. Tego lata w wielu miastach naszego kraju ruszyły mobilne strefy informacyjne PGE, przy których można było mile spędzić czas oraz dowiedzieć się czegoś ciekawego na temat produktów oferowanych przez PGE. Wśród licznych atrakcji znalazły się m.in. kąciki dla najmłodszych czy poczęstunek kawą i lemoniadą. Chętni mogli wziąć udział w różnych konkursach i grach edukacyjnych. Pierwsza strefa informacyjna została uruchomiona 21 sierpnia 2017 roku w Tomaszowie Mazowieckim oraz Grójcu. Punkty mobilne PGE zmieniały swoje położenie codziennie poza sobotami i niedzielami. Pojawiały się kolejno w: Mińsku Mazowieckim, Radomsku, Białej Podlaskiej, Wieluniu, Zamościu, Pabianicach, Przemyślu, Łowiczu, Jaśle, Legionowie, Rzeszowie, Wyszkowie, Mielcu, Przasnyszu, Busku-Zdroju, Łomży, Lublinie, Suwałkach i Puławach, gdzie akcja mobilnych stref PGE zakończyła się początkiem września. Reklama PGE przedstawiło swoim klientom ofertę sprzedażową, która dla wielu odbiorców była naprawdę atrakcyjna. Oprócz podstawowej sprzedaży prądu pojawiły się także inne usługi. Opieka medyczna, ubezpieczenie mienia ruchomego czy pomoc fachowców to tylko część dodatkowych możliwości proponowanych przez Polską Grupę Energetyczną. PGE wychodzi naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, dlatego umożliwiło interesantom kontakt internetowy bez wychodzenia z domu. Mobilne strefy pokazały również, iż spółka jest otwarta i chętna, aby pomagać swoim klientom. Punkty informacyjne zostały usytuowane w miejscach najbardziej uczęszczanych przez ludzi w godzinach od 12.00 do 18.00. Dużą popularnością wśród odbiorców cieszyły się nowe oferty Polskiej Grupy Energetycznej. Mobilne strefy PGE odwiedziło w te wakacje blisko dziesięć tysięcy osób. Furorę zrobiło również elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, związane z tematem e-faktur i e-booków, którym zainteresowane było nie tylko młode, ale również starsze pokolenie odbiorców. Ważnym aspektem poruszanym w strefach informacyjnych okazało się ostrzeganie ludzi przed oszustami namawiającymi potencjalnych klientów na zmianę dostawcy prądu. Wiele osób odwiedziło w tym roku mobilne punkty PGE, a to pozwala sądzić, iż następnym razem będzie ich jeszcze więcej. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.