Elektromobilność Pierwszy elektryczny Seat za dwa lata 13 lutego 2018 Elektromobilność Pierwszy elektryczny Seat za dwa lata 13 lutego 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. Elektryfikacja w motoryzacji staje się normą. Producenci mają w swoich ofertach coraz więcej modeli elektrycznych i wciąż pracują nad nowymi, bardziej wydajnymi. Wyjątkiem pozostaje hiszpański Seat, który najprawdopodobniej swoje pierwsze auto zasilane prądem wypuści na rynek dopiero w 2020 roku. Informację taką podał portal autoexpress.co.uk, powołując się na swoje źródła. Seat jednak nie ukrywa, że prowadzi prace nad autem elektrycznym. Matthias Rabe, dyrektor działu badań i rozwoju firmy, stwierdził, że nowy model będzie dosyć kompaktowy i rozmiarami zbliżony do Seata Leona. Spekuluje się, że elektryczny Seat ma nosić nazwę Born, która odnosi się do jednego z regionów Katalonii. Reklama Matthias Rabe poinformował, że samochód będzie dostępny w dwóch wariantach mocy, a prace nad nim dobiegają końca. Według informacji jakie trafiły do mediów, cena samochodu ma oscylować w granicach zbliżonych do modelu Ateca, którego ceny w Polsce zaczynają się od 80 tysięcy złotych. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.