TVP pomoże w reklamie polskiego samochodu elektrycznego

Jednym z priorytetów polskiego rządu jest rozwijanie elektromobilności na bazie polskich rozwiązań. W tym celu podjęto działania w kierunku produkcji polskiego samochodu elektrycznego. By marzenie to stało się rzeczywistością, konieczna jest współpraca wielu przedsiębiorstw. Auto, aby trafiło do największego grona zainteresowanych, będzie promowane w Telewizji Polskiej.

Początkiem stycznia w Ministerstwie Energii został podpisany list intencyjny pomiędzy Maciejem Stanieckim, członkiem zarządu Telewizji Polskiej oraz Maciejem Kościem, prezesem zarządu ElectroMobillity Poland, czyli spółki odpowiedzialnej za realizację projektu pierwszego polskiego samochodu elektrycznego.

Zadaniem TVP będzie promowanie projektu za pomocą swoich kanałów. Tego typu działania mają przyczynić się do wzrostu zainteresowania, co może przyczynić się do wygenerowania zysków. Promocja nie będzie się opierać wyłącznie na emitowaniu reklam, ale również na tworzeniu ciekawych materiałów publicystycznych z uczestnictwem osób zaangażowanych w ideę polskiego auta elektrycznego.

„Po latach zaniedbań Telewizja Polska odbudowuje swój potencjał technologiczny. Jednym z elementów tego procesu jest projekt elektromobilności. W naszych planach nie chcemy wybiegać na rok do przodu, ale antycypować i działać w perspektywie wieloletniej, a to gwarantuje to przedsięwzięcie. Z dumą stajemy się partnerem inicjatywy, która wprowadza najnowsze technologie i rozwiązania polskiego autorstwa na rynek krajowy, ale także do telewizji publicznej”, powiedział Maciej Stanecki.

    Dodaj komentarz

Poprzedni artykuł

Elektrycznym samochodem po Afryce

Następny artykuł

Fotowoltaika ważnym ogniwem chińskiej energetyki

Mogą też Ci się spodobać...



Tagi: , ,