Elektromobilność Volkswagen zwiększy produkcję elektrycznego Golfa dwukrotnie 11 stycznia 2018 Elektromobilność Volkswagen zwiększy produkcję elektrycznego Golfa dwukrotnie 11 stycznia 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. Volkswagen ma w swojej ofercie elektryczny wariant popularnego w Europie modelu Golf. Cieszy się on szczególną popularnością w krajach skandynawskich, gdzie infrastruktura potrzebna elektrycznym pojazdom jest bardzo dobrze rozwinięta. To jednak nie jedyne rynki, które wyrażają zainteresowanie tym modelem, czego ma świadomość sam producent. W związku z tym zamierza on podwoić produkcję, tak by sprostać zapotrzebowaniu, a jednocześnie zwiększyć swoje zyski ze sprzedaży. By zrealizować zamierzone sobie plany, producent z Wolfsburga uruchomi nocne zmiany w zakładzie Transparent Factory od marca bieżącego roku. Jak do tej pory, w ciągu jednego dnia produkowano tam 35 egzemplarzy elektrycznego modelu. Po wprowadzeniu nocnych zmian liczba ta ma planowo wzrosnąć dwukrotnie – tak by każdego dnia z linii produkcyjnej zjeżdżało 70 egzemplarzy. Reklama W polityce niemieckiej marki można zauważyć coraz większe zainteresowanie elektryfikacją oraz odnawialnymi źródłami energii. Być może ma to związek z niedawną aferą, która odbiła się szerokim echem na całym świecie. Volkswagen celowo zaniżał wyniki emisji spalin w swoich samochodach, by spełniały obowiązujące normy. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.