Elektromobilność TVP pomoże w reklamie polskiego samochodu elektrycznego 07 lutego 2018 Elektromobilność TVP pomoże w reklamie polskiego samochodu elektrycznego 07 lutego 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Zmiany w programie dopłat do samochodów elektrycznych Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) przygotował nowy program dopłat do samochodów elektrycznych z budżetem 1,6 mld zł ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Wnioski będzie można składać już na początku lutego. Nowy program dopłat zastąpi dotychczasowy program „Mój elektryk”, który będzie obowiązywał do końca stycznia 2025 r. Elektromobilność Tylko 1% właścicieli elektryka wróciłoby do samochodu spalinowego. Zaskakujące wyniki badań Samochody elektryczne cieszą się coraz większą popularnością. Potwierdza to najnowsze badanie, według którego tylko 1% z 23 tysięcy pytanych zadeklarowało chęć powrotu do samochodu o napędzie spalinowym. Z czego to wynika? Jednym z priorytetów polskiego rządu jest rozwijanie elektromobilności na bazie polskich rozwiązań. W tym celu podjęto działania w kierunku produkcji polskiego samochodu elektrycznego. By marzenie to stało się rzeczywistością, konieczna jest współpraca wielu przedsiębiorstw. Auto, aby trafiło do największego grona zainteresowanych, będzie promowane w Telewizji Polskiej. Początkiem stycznia w Ministerstwie Energii został podpisany list intencyjny pomiędzy Maciejem Stanieckim, członkiem zarządu Telewizji Polskiej oraz Maciejem Kościem, prezesem zarządu ElectroMobillity Poland, czyli spółki odpowiedzialnej za realizację projektu pierwszego polskiego samochodu elektrycznego. Reklama Zadaniem TVP będzie promowanie projektu za pomocą swoich kanałów. Tego typu działania mają przyczynić się do wzrostu zainteresowania, co może przyczynić się do wygenerowania zysków. Promocja nie będzie się opierać wyłącznie na emitowaniu reklam, ale również na tworzeniu ciekawych materiałów publicystycznych z uczestnictwem osób zaangażowanych w ideę polskiego auta elektrycznego. „Po latach zaniedbań Telewizja Polska odbudowuje swój potencjał technologiczny. Jednym z elementów tego procesu jest projekt elektromobilności. W naszych planach nie chcemy wybiegać na rok do przodu, ale antycypować i działać w perspektywie wieloletniej, a to gwarantuje to przedsięwzięcie. Z dumą stajemy się partnerem inicjatywy, która wprowadza najnowsze technologie i rozwiązania polskiego autorstwa na rynek krajowy, ale także do telewizji publicznej”, powiedział Maciej Stanecki. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.