Świat Elektryczne rowery retro od Juiced Bikes 16 lipca 2018 Świat Elektryczne rowery retro od Juiced Bikes 16 lipca 2018 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. Wśród rowerów elektrycznych coraz częściej pojawiają się stylizacje retro. Kilka lat temu firma Lithium Cycles zadebiutowała modelem Super 73 w stylu nawiązującym do starego minibike’a z lat 80. i Hondy Ruckus. Teraz Juiced Bikes z siedzibą w Kalifornii przedstawia własną ofertę. Reklama Juiced Bikes rozpoczął produkcję pierwszego zamówienia na trzy modele nowej linii Scrambler: Camp, City i Hyper Scramblers. Każdy z nich ma aluminiową obudowę w kształcie otwartej ramy z długą kanapą. Rowery wyposażone są w 52 V akumulator litowo-jonowy, jasny przedni reflektor, wyświetlacz LED, 20-calowe koła z 4-calowymi oponami, hamulce hydrauliczne i amortyzatory przednie dla lepszego komfortu jazdy. Dokładna specyfikacja pokazuje, że modele różnią się od siebie. Scrambler Camp to wersja podstawowa w kolorze czerwonym wyposażona w silnik tylny o mocy 750 W. 4-calowe opony terenowe zapewniają dobrą jazdę po drogach oraz w terenie. Rower może rozwinąć prędkość maksymalną 45 km / h, a jego zasięg to około 51,5 kilometrów. City Scrambler różni się od poprzedniego modelu czarną ramą i kołami magnetycznymi. Jego opony bardziej przystosowane są do poruszania się po drogach z maksymalną prędkością 45 km/h. Mimo to również wyposażony jest w przedni amortyzator. Natomiast Hyper Scrambler to silnik o mocy 1100 W i napęd na tylne koło, który umożliwia jazdę z prędkością 55 km/h. Póki co ze względu na przepisy nie mógłby poruszać się po drogach, chyba że jego właściciel zarejestrowałby go jako motorower. Dzięki mocniejszemu akumulatorowi litowo-jonowemu o pojemności 984 Wh, jego zasięg wynosi 56 kilometrów. Przód amortyzowany jest za pomocą zawieszenia pneumatycznego. Rowery rozmiarem dostosowane są dla wszystkich, ale kierownica oraz długa ławka są dodatkowo regulowane. Pojazdy mogą pomieścić dwóch pasażerów, ale ich waga nie powinna przekraczać 125 kilogramów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.