Wiadomości OZE Carrefour podjął współpracę z 4Mobility w zakresie carsharingu 14 sierpnia 2018 Wiadomości OZE Carrefour podjął współpracę z 4Mobility w zakresie carsharingu 14 sierpnia 2018 Przeczytaj także Polska Polska przyciąga gości z całego świata – kto i gdzie spędza wakacje? W 2025 roku Polska staje się miejscem spotkań kultur z całego świata. Od turystów z Bliskiego Wschodu, którzy latem wybierają Tatry zamiast pustynnych upałów, po Skandynawów i Niemców spędzających wakacje nad Bałtykiem – widać wyraźnie, że zmiany klimatu i globalne trendy turystyczne kierują wzrok w stronę naszego kraju. Co przyciąga gości i jak przekłada się to na lokalne gospodarki? Polska Od HoReCa po Czyste Powietrze – polityka krzywdzi uczciwych W Polsce utrwala się niebezpieczny schemat: kolejne programy wsparcia, które miały pomóc przedsiębiorcom i gospodarstwom domowym, stają się narzędziem politycznych przepychanek. Zamiast rzetelnej oceny efektów i naprawy rzeczywistych błędów, w debacie publicznej dominuje uproszczony przekaz sugerujący powszechne nadużycia. W efekcie uczciwi beneficjenci i wykonawcy są wrzucani do jednego worka z nielicznymi, którzy rzeczywiście nadużyli środków. Straty są nie tylko wizerunkowe, ale i gospodarcze. Carrefour Polska dołącza do wielkich sieci handlowych, które oferują swoim klientom kolejne udogodnienia związane z usprawnianiem transportu. Dzięki współpracy sieci ze spółką 4Mobility obok trzech warszawskich supermarketów marki Carrefour pojawią się punkty umożliwiające wypożyczenie samochodów na minuty. Reklama Zgodnie z komunikatem prasowym wydanym przez polski oddział tej sieci handlowej, z usługi carsharingu będzie można skorzystać nieopodal jej warszawskich supermarketów, zlokalizowanych w Centrum Handlowym Wileńska (ul. Targowa), Centrum Handlowym Atrium Targówek (ul. Głębocka), a także obok Centrum Handlowego Arkadia (Al. Jana Pawła II). „Rozwój innowacyjnych usług jest ważnym elementem strategii transformacji cyfrowej Carrefour Polska. Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na inicjatywach własnych, wdrażając, m.in. projekt SąSiatki bazujący na ekonomii współpracy czy usługę Scan&Go – znacznie przyspieszającą proces płatności przy kasach. Teraz idziemy o krok dalej i aktywnie angażujemy do współpracy naszych zewnętrznych partnerów. Współpraca z carsharing 4Mobility to pierwsza taka akcja w Polsce, która pozwoli nam zaoferować jeszcze więcej korzyści naszym klientom. Dzięki nowej usłudze będą oni mogli szybko i łatwo wrócić ze swoimi zakupami do domu lub pojechać na spotkanie z przyjaciółmi”, podkreślił Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska. Klienci sieci handlowej mogą także liczyć na specjalne rabaty zachęcające do skorzystania z usługi carsharingu, które są dostępne w aplikacji „Mój Carrefour”. „Udostępniamy auta w miejscach, w których obserwujemy największe zapotrzebowanie na nowoczesną mobilność. Nasza obecność przy sklepach sieci Carrefour jest istotnym elementem w strategii rozwoju naszych usług carsharingu – auta na minuty dostępne w tym miejscu będą atrakcyjne zarówno dla pracowników, klientów centrów handlowych oraz mieszańców najbliższej okolicy”, zauważył Paweł Błaszczak, prezes zarządu 4Mobility. Na chwilę obecną na terenie Warszawy można skorzystać z ponad 300 samochodów oferowanych przez 4Mobility. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.