Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Skutery elektryczne od TrybEco

Skutery elektryczne od TrybEco

Globalny trend korzystania z zeroemisyjnych pojazdów sprawia, że dynamicznie powstają i rozwijają się firmy oferujące takie właśnie usługi. Stopniowo poszerza się także oferta dostępna na polskim rynku – dobrym tego przykładem jest działalność firmy TrybEco, produkującej pojazdy elektryczne. Ofertę i misję tego przedsiębiorstwa przybliżył Radosław Rybiński, specjalista ds. sprzedaży w TrybEco.

CFF OPP Baner poziom mobile450 x 250CFF OPP Baner poziom 6.03.2023 1
Reklama

„Produkujemy rowery elektryczne, skutery elektryczne, pojazdy elektryczne trójkołowe, a czterokołowe już niedługo [pojawią się] w ofercie. Cały czas, od początku istnienia, tworzymy firmę ekologiczną. Chcemy żyć czyściej, prościej, łatwiej, dlatego główne hasło firmy TrybEco to: ekonomicznie, elektryczne, ekologiczne. To są nasze trzy najważniejsze słowa [definiujące to], z czym wychodzimy do społeczeństwa”, podkreślił Radosław Rybiński.

Firma TrybEco specjalizuje się w produkcji ekologicznych pojazdów miejskich. Oferuje rowery i skutery elektryczne, które wyróżnia wysoka jakość wykonania oraz estetyczne wzornictwo. Wśród hybrydowych modeli tej marki znajdują się elektryczne rowery NORD, LUNA, CRO-MO i TERRA oraz modele składane COMPACTA. Ponadto każdy z tych pojazdów można wyposażyć w dodatkowe części, dzięki czemu klient zyska unikatowy pojazd, dopasowany do osobistych preferencji.

Jak podkreśla przedstawiciel TrybEco, przedsiębiorstwo stale współpracuje z wieloma firmami zajmującymi się transportem. Wśród nich można wymienić m.in. wypożyczalnię skuterów elektrycznych JedenŚlad. Oprócz tego TrybEco dostarcza skutery dla firmy Ekopak, zajmującej się dostawą paczek wykonanych z ekologicznych tworzyw, a także wielu firm kurierskich. Trwają również prace nad elektrycznym trójkołowcem – od kilku miesięcy taki pojazd testuje Poczta Polska.

„Dla nas najważniejsze jest to, żebyśmy mogli żyć przyjemniej i abyśmy mogli pozwolić sobie na jazdę na rowerze, który ma wspomaganie elektryczne. Jeżeli w tym momencie możemy przejechać 30 km na rowerze zwykłym, to dzięki wspomaganiu elektrycznemu możemy przejechać o wiele więcej kilometrów”, podsumował Radosław Rybiński.

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.