Eko styl życia Netflix branży odzieżowej – marka ubrań działająca na zasadzie abonamentu 02 stycznia 2021 Eko styl życia Netflix branży odzieżowej – marka ubrań działająca na zasadzie abonamentu 02 stycznia 2021 Przeczytaj także Eko styl życia W Europie zużywa się coraz mniej plastikowych toreb. Polska przoduje w rankingach Jak wskazuje raport Europejskiego Urzędu Statystycznego – zużycie plastikowych toreb w Europie spada. W tych zmianach przoduje Polska, od której lepszy wynik udało się osiągnąć jedynie Belgii. Eko styl życia Kąpiele leśne – dobre dla ciała i ducha W szybkim, zabieganym i zdominowanym przez technologię świecie łatwo się zatracić – wciąż jesteśmy bombardowani bodźcami i informacjami. Mamy poczucie, że stale musimy być na bieżąco. A gdyby tak spauzować? Zostawić za sobą miejski zgiełk, zwolnić, zatrzymać się, odetchnąć głęboko świeżym powietrzem i wsłuchać się w naturę? W tym celu stosuje się kąpiele leśne, czyli japońską praktykę shinrin-yok. Singular Society to start up grupy H&M, który będzie działał na wyjątkowych zasadach. W ramach stałej miesięcznej opłaty konsument może skorzystać z regularnych zakupów. Reklama Nowe rozwiązanie w świecie mody Czy pomysł, który zrewolucjonizował popkulturę jest w stanie sprawdzić się w przemyśle tekstylnym? Już wkrótce przekonamy się na własne oczy. Ubrania marki Singular Society będą mogli nosić tylko Ci, którzy uiścili comiesięczną opłatę. Pozwoli to zaoszczędzić klientom spore kwoty – pomysłodawcy zapewniają, że ciuchy będą sprzedawane w cenach produkcyjnych, bez większych marży. Kupować mniej i lepiej Twórcy chcą wpasować się w rosnący trend zero waste. Zgodnie z nim konsumenci zaczynają stawiać na jakość, przedkładając ją nad ilość. Nasz pomysł polega na tym, aby pomóc ludziom kupować mniej, umożliwiając im kupowanie lepszych rzeczy – czytamy na Instagramie Singular Society. Ponadto odzież będzie szyta z materiałów przetwarzalnych i ekologicznych, a jej produkcję cechować ma nie tylko wydajność, ale przede wszystkim etyka pracy. Jak zapewniają producenci, marce nie zależy na masowej sprzedaży i wielu klientach. Chcą tworzyć dla świadomej grupy odbiorców. Najważniejsze będzie przywiązanie i regularne opłaty członkowskie, niż przygodne zakupy każdego konsumenta. https://www.instagram.com/singular_society/ Jaki cennik proponują twórcy? Marka już zaczęła działać w Sztokholmie. W innych dużych miastach sprzedaż ruszy już niebawem. Uruchomiono jednocześnie sklep internetowy, gdzie można już wybierać między odzieżą domową, świecami zapachowymi i kocami kaszmirowymi. Firma proponuje najtańszy abonament już od 430 złotych rocznie, który pozwala na zakup pięciu rzeczy miesięcznie. Opcja rozszerzona za ok. 720 złotych rocznie umożliwia nabycie 25 produktów. Na razie Singular Society jest w fazie testów. Można zapisać się na listę oczekujących, a decyduje szybkość zgłoszenia. Jesteśmy ciekawi, czy ten oryginalny pomysł zaadaptuje się do świata mody tak szybko, jak w sektorze rozrywki. https://singular-society.com/ Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.