Wiadomości OZE Autobusy marki Solaris będą jeździć po włoskich drogach 14 września 2017 Wiadomości OZE Autobusy marki Solaris będą jeździć po włoskich drogach 14 września 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Jedyny kraj sprzedający tylko samochody elektryczne? Sprzyja temu polityka państwa Samochody spalinowe zostały wycofane ze sprzedaży, a elektryki cieszą się rekordowym zainteresowaniem. Szacuje się, że już w 2025 roku po ulicach Norwegii będą jeździły tylko bezemisyjne pojazdy. Sytuacja ta jest wynikiem sprzyjającej polityki państwa, która uczyniła zielony transport wyjątkowo opłacalnym. Patronat II Kongres Energetyki Rozproszonej w centrum uwagi Od 28 do 30 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na kampusie AGH odbywał się II Kongres Energetyki Rozproszonej, organizowany przez Akademię Górniczo-Hutniczą. Wydarzenie zgromadziło 2 tysiące uczestników, w tym przedstawicieli administracji, naukowców, biznesmenów oraz młodzież, potwierdzając swoją rolę jako kluczowego forum debaty o transformacji energetycznej w Polsce. Solaris to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm działających w branży motoryzacyjnej. Jej popularność stale rośnie dzięki wprowadzaniu przez markę ciekawych i innowacyjnych rozwiązań przy zachowaniu konkurencyjnych cen autobusów. Prowadzenie takiej polityki sprawia, że zamówienia spływają z całego świata, a jednym z najnowszych osiągnięć polskiego przedsiębiorstwa jest kontrakt we Włoszech. Reklama Autobusy Urbino 12 Electric zostaną dostarczone do Bergamo oraz do Mediolanu. Bergamo zdecydowało się na zakup dwunastu egzemplarzy, Mediolan – dziesięciu. Zamówienia nie różnią się znacznie od siebie, bowiem autobusy zakontraktowano w niemal identycznych konfiguracjach. Autokary zostaną wyposażone w silniki dysponujące mocą 2×125 kW. Energia przez nie wytworzona będzie przechowywana w baterii High Energy o mocy 240 kWh. Główną różnicą pomiędzy złożonymi zamówieniami jest rodzaj ładowarki. Autobusy w Bergamo będą ładowane przy wykorzystaniu ładowarki Medcom o mocy 40kW, która może obsługiwać dwa pojazdy jednocześnie. W Mediolanie zastosowana zostanie ładowarka typu on-board, o mocy 70 kW. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.