Wiadomości OZE E.ON Polska (dawniej innogy) – opinie, oferta 19 czerwca 2021 Wiadomości OZE E.ON Polska (dawniej innogy) – opinie, oferta 19 czerwca 2021 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. Grupa E.ON to międzynarodowy koncern energetyczny obsługujący około 53 mln klientów, na 15 rynkach w Europie. W ich ofercie znajdziemy usługi z zakresu sprzedaży energii elektrycznej, instalacji odnawialnych źródeł energii oraz e-mobility. Reklama Spis treści ToggleHistoria E.ON PolskaDla kogo kierowana jest oferta E.ON Polska?Co znajduje się w ofercie?Zalety i wady E.ON Polska Historia E.ON Polska W 2002 roku Stołeczny Zakład Energetyczny (STOEN) przejęła niemiecka grupa RWE i pod tym szyldem działała jej polska filia, aż do roku 2016. Wtedy to spółka otrzymała nową nazwę i markę – innogy. W grudniu 2021 firma podała oficjalną informację o zmianie innogy Polska na E.ON Polska. Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku. E.ON Polska, wcześniej innogy, to świadcząca usługi na terenie całego kraju spółka energetyczna i operator sieci elektroenergetycznej. Dla kogo kierowana jest oferta E.ON Polska? E.ON swoją ofertę w zakresie instalacji fotowoltaicznych kieruje do klientów indywidualnych, mikrofirm, firm i instytucji. Co się składa na cenę instalacji fotowoltaicznej? Co znajduje się w ofercie? E.ON Polska oferuje nowoczesne mikroinstalacje fotowoltaiczne w pakiecie z montażem na korzystnych warunkach. W ich ofercie znajdziemy trzy pakiety: Prestige (wg. spółki – najlepsza oferta) Inwerter: Fronius lub SolarEdge Typ modułu: Mono half cut o podwyższonej mocy lub mono Full Black Comfort Care: 5 lat – Gwarancja Słoneczna 5 lat – Gwarancja Wykonawcza 10 lat – Rozszerzenie gwarancji inwertera 10 lat – Ubezpieczenie instalacji Opcja montażu zabezpieczeń premium+ Audyt u Klienta po montażu Przegląd po roku eksploatacji Base Inwerter: GoodWe lub inny Typ modułu: Mono half cut Comfort Care: Opcja Gwarancji Słonecznej na 5 lat Opcja Gwarancji Wykonawczej na 5 lat Opcja rozszerzenia gwarancji inwertera na 10 lat Opcja ubezpieczenia instalacji na 10 lat Montaż zabezpieczeń premium+ brak audytu u Klienta po montażu brak przeglądu po roku eksploatacji Flexi (oferta konfigurowana indywidualnie) Inwerter: GoodWe lub Fronius, SolarEdge lub inny Typ modułu: Mono half cut o podwyższonej mocy lub mono Full Black Brak Comfort Care: Opcja Gwarancji Słonecznej na 5 lat Opcja Gwarancji Wykonawczej na 5 lat Opcja rozszerzenia gwarancji inwertera na 10 lat Opcja ubezpieczenia instalacji na 10 lat Opcja montażu zabezpieczeń premium+ brak audytu u Klienta po montażu brak przeglądu po roku eksploatacji Zalety i wady E.ON Polska Zalety: Przy zakupie instalacji fotowoltaicznej, klient dostaje także bezpłatny dostęp do aplikacji Foton Home. Pozwala ona na zarządzanie przepływem energii, kontrolę pracy instalacji, szybką pomoc w przypadku awarii. Znajdziemy w niej też specjalne oferty promocyjne. W ofercie firmy E.ON Polska znajdują się także pompy ciepła oraz magazyny energii. Przy zakupie trzech produktów, spółka obiecuje szybszy montaż i lepszą ofertę cenową. Dogodne formy finansowania – dzięki współpracy z renomowanymi instytucjami finansowymi (Credit Agricole, BNP Paribas Bank Polska) E.ON Polska daje możliwość skorzystania z leasingu lub nisko oprocentowanego kredytu. E.ON Polska pomaga także w uzyskaniu dofinansowań rządowych. Wady: Brak audytu u klienta po montażu w pakietach Base i Flexi. Brak przeglądu po roku eksploatacji w pakietach Base i Flexi. Wielu klientów zwraca uwagę na trudności w uzyskaniu zwrotu z nadpłaty za otrzymane świadczenia. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.