E.ON Polska (dawniej innogy) – opinie, oferta

E.ON Polska (dawniej innogy) – opinie, oferta

Grupa E.ON to międzynarodowy koncern energetyczny obsługujący około 53 mln klientów, na 15 rynkach w Europie. W ich ofercie znajdziemy usługi z zakresu sprzedaży energii elektrycznej, instalacji odnawialnych źródeł energii oraz e-mobility.

Historia E.ON Polska

W 2002 roku Stołeczny Zakład Energetyczny (STOEN) przejęła niemiecka grupa RWE i pod tym szyldem działała jej polska filia, aż do roku 2016. Wtedy to spółka otrzymała nową nazwę i markę – innogy.

W grudniu 2021 firma podała oficjalną informację o zmianie innogy Polska na E.ON Polska. Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku.

E.ON Polska, wcześniej innogy, to świadcząca usługi na terenie całego kraju spółka energetyczna i operator sieci elektroenergetycznej.

Dla kogo kierowana jest oferta E.ON Polska?

E.ON swoją ofertę w zakresie instalacji fotowoltaicznych kieruje do klientów indywidualnych, mikrofirm, firm i instytucji.

Co znajduje się w ofercie?

E.ON Polska oferuje nowoczesne mikroinstalacje fotowoltaiczne w pakiecie z montażem na korzystnych warunkach. 

W ich ofercie znajdziemy trzy pakiety:

  • Prestige (wg. spółki – najlepsza oferta)
    • Inwerter: Fronius lub SolarEdge
    • Typ modułu: Mono half cut o podwyższonej mocy lub mono Full Black
    • Comfort Care: 
      • 5 lat – Gwarancja Słoneczna
      • 5 lat – Gwarancja Wykonawcza
      • 10 lat – Rozszerzenie gwarancji inwertera
      • 10 lat – Ubezpieczenie instalacji
      • Opcja montażu zabezpieczeń premium+
      • Audyt u Klienta po montażu
      • Przegląd po roku eksploatacji
  • Base
    • Inwerter: GoodWe lub inny
    • Typ modułu: Mono half cut 
    • Comfort Care: 
      • Opcja Gwarancji Słonecznej na 5 lat
      • Opcja Gwarancji Wykonawczej na 5 lat
      • Opcja rozszerzenia gwarancji inwertera na 10 lat
      • Opcja ubezpieczenia instalacji na 10 lat
      • Montaż zabezpieczeń premium+
      • brak audytu u Klienta po montażu
      • brak przeglądu po roku eksploatacji

  • Flexi (oferta konfigurowana indywidualnie)
    • Inwerter: GoodWe lub Fronius, SolarEdge lub inny
    • Typ modułu: Mono half cut o podwyższonej mocy lub mono Full Black
    • Brak Comfort Care: 
      • Opcja Gwarancji Słonecznej na 5 lat
      • Opcja Gwarancji Wykonawczej na 5 lat
      • Opcja rozszerzenia gwarancji inwertera na 10 lat
      • Opcja ubezpieczenia instalacji na 10 lat
      • Opcja montażu zabezpieczeń premium+
      • brak audytu u Klienta po montażu
      • brak przeglądu po roku eksploatacji

Zalety i wady E.ON Polska

Zalety:

  • Przy zakupie instalacji fotowoltaicznej, klient dostaje także bezpłatny dostęp do aplikacji Foton Home. Pozwala ona na zarządzanie przepływem energii, kontrolę pracy instalacji, szybką pomoc w przypadku awarii. Znajdziemy w niej też specjalne oferty promocyjne. 
  • W ofercie firmy E.ON Polska znajdują się także pompy ciepła oraz magazyny energii. Przy zakupie trzech produktów, spółka obiecuje szybszy montaż i lepszą ofertę cenową. 
  • Dogodne formy finansowania – dzięki współpracy z renomowanymi instytucjami finansowymi (Credit Agricole, BNP Paribas Bank Polska) E.ON Polska daje możliwość skorzystania z leasingu lub nisko oprocentowanego kredytu.

  • E.ON Polska pomaga także w uzyskaniu dofinansowań rządowych.

Wady:

  • Brak audytu u klienta po montażu w pakietach Base i Flexi.
  • Brak przeglądu po roku eksploatacji w pakietach Base i Flexi.
  • Wielu klientów zwraca uwagę na trudności w uzyskaniu zwrotu z nadpłaty za otrzymane świadczenia.

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.