Wiadomości OZE E.ON Polska (dawniej innogy) – opinie, oferta 19 czerwca 2021 Wiadomości OZE E.ON Polska (dawniej innogy) – opinie, oferta 19 czerwca 2021 Przeczytaj także Patronat II Kongres Energetyki Rozproszonej w centrum uwagi Od 28 do 30 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na kampusie AGH odbywał się II Kongres Energetyki Rozproszonej, organizowany przez Akademię Górniczo-Hutniczą. Wydarzenie zgromadziło 2 tysiące uczestników, w tym przedstawicieli administracji, naukowców, biznesmenów oraz młodzież, potwierdzając swoją rolę jako kluczowego forum debaty o transformacji energetycznej w Polsce. Energetyka Czy osłony energetyczne będą przedłużone w 2025 roku? Ministra klimatu i środowiska Paulina Henning-Kloska zapowiedziała przedłużenie wsparcia dla odbiorców energii elektrycznej. Co ważne, dopiero po przyjęciu budżetu państwa będzie można powiedzieć, jaką formę będzie mieć to wsparcie. Grupa E.ON to międzynarodowy koncern energetyczny obsługujący około 53 mln klientów, na 15 rynkach w Europie. W ich ofercie znajdziemy usługi z zakresu sprzedaży energii elektrycznej, instalacji odnawialnych źródeł energii oraz e-mobility. Reklama Spis treści ToggleHistoria E.ON PolskaDla kogo kierowana jest oferta E.ON Polska?Co znajduje się w ofercie?Zalety i wady E.ON Polska Historia E.ON Polska W 2002 roku Stołeczny Zakład Energetyczny (STOEN) przejęła niemiecka grupa RWE i pod tym szyldem działała jej polska filia, aż do roku 2016. Wtedy to spółka otrzymała nową nazwę i markę – innogy. W grudniu 2021 firma podała oficjalną informację o zmianie innogy Polska na E.ON Polska. Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku. E.ON Polska, wcześniej innogy, to świadcząca usługi na terenie całego kraju spółka energetyczna i operator sieci elektroenergetycznej. Dla kogo kierowana jest oferta E.ON Polska? E.ON swoją ofertę w zakresie instalacji fotowoltaicznych kieruje do klientów indywidualnych, mikrofirm, firm i instytucji. Co się składa na cenę instalacji fotowoltaicznej? Co znajduje się w ofercie? E.ON Polska oferuje nowoczesne mikroinstalacje fotowoltaiczne w pakiecie z montażem na korzystnych warunkach. W ich ofercie znajdziemy trzy pakiety: Prestige (wg. spółki – najlepsza oferta) Inwerter: Fronius lub SolarEdge Typ modułu: Mono half cut o podwyższonej mocy lub mono Full Black Comfort Care: 5 lat – Gwarancja Słoneczna 5 lat – Gwarancja Wykonawcza 10 lat – Rozszerzenie gwarancji inwertera 10 lat – Ubezpieczenie instalacji Opcja montażu zabezpieczeń premium+ Audyt u Klienta po montażu Przegląd po roku eksploatacji Base Inwerter: GoodWe lub inny Typ modułu: Mono half cut Comfort Care: Opcja Gwarancji Słonecznej na 5 lat Opcja Gwarancji Wykonawczej na 5 lat Opcja rozszerzenia gwarancji inwertera na 10 lat Opcja ubezpieczenia instalacji na 10 lat Montaż zabezpieczeń premium+ brak audytu u Klienta po montażu brak przeglądu po roku eksploatacji Flexi (oferta konfigurowana indywidualnie) Inwerter: GoodWe lub Fronius, SolarEdge lub inny Typ modułu: Mono half cut o podwyższonej mocy lub mono Full Black Brak Comfort Care: Opcja Gwarancji Słonecznej na 5 lat Opcja Gwarancji Wykonawczej na 5 lat Opcja rozszerzenia gwarancji inwertera na 10 lat Opcja ubezpieczenia instalacji na 10 lat Opcja montażu zabezpieczeń premium+ brak audytu u Klienta po montażu brak przeglądu po roku eksploatacji Zalety i wady E.ON Polska Zalety: Przy zakupie instalacji fotowoltaicznej, klient dostaje także bezpłatny dostęp do aplikacji Foton Home. Pozwala ona na zarządzanie przepływem energii, kontrolę pracy instalacji, szybką pomoc w przypadku awarii. Znajdziemy w niej też specjalne oferty promocyjne. W ofercie firmy E.ON Polska znajdują się także pompy ciepła oraz magazyny energii. Przy zakupie trzech produktów, spółka obiecuje szybszy montaż i lepszą ofertę cenową. Dogodne formy finansowania – dzięki współpracy z renomowanymi instytucjami finansowymi (Credit Agricole, BNP Paribas Bank Polska) E.ON Polska daje możliwość skorzystania z leasingu lub nisko oprocentowanego kredytu. E.ON Polska pomaga także w uzyskaniu dofinansowań rządowych. Wady: Brak audytu u klienta po montażu w pakietach Base i Flexi. Brak przeglądu po roku eksploatacji w pakietach Base i Flexi. Wielu klientów zwraca uwagę na trudności w uzyskaniu zwrotu z nadpłaty za otrzymane świadczenia. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.