Wiadomości OZE Kolejne produkty z certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC pojawiły się w sklepach sieci Carrefour 21 grudnia 2018 Wiadomości OZE Kolejne produkty z certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC pojawiły się w sklepach sieci Carrefour 21 grudnia 2018 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. Carrefour Polska sukcesywnie rozszerza ofertę produktów marki własnej dysponujących certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC. Na półki sklepów tej sieci trafiły kolejne artykuły spożywcze, które wyprodukowano w kooperacji z łowiskami przestrzegającymi zasad zrównoważonego rybołówstwa. Reklama Nowymi, certyfikowanymi produktami marki własnej sieci Carrefour są trzy rodzaje filetów śledziowych Northatlantica – występują one w wersjach z sosem koperkowym, śmietanowym i musztardowym. „Rozwój oferty produktów rybnych marki własnej z certyfikatem MSC, czyli pochodzących z odpowiedzialnego połowu, to element naszej strategii transformacji żywieniowej, w ramach której realizujemy działania mające na celu dostarczenie klientom żywności najwyższej jakości, która jest wytwarzana z dbałością o środowisko naturalne. Odpowiedzialny połów jest dla nas ważny również ze względu na politykę CSR Carrefour, której filarem jest ochrona bioróżnorodności. Wybierając produkty rybne z certyfikatami MSC, konsumenci pomagają chronić ekosystemy wodne i zachować światowe zasoby ryb, które z roku na rok są coraz bardziej przełowione”, podkreślił Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska, cytowany w oficjalnym komunikacie prasowym wydanym przez powyższą sieć handlową. Grupa Carrefour Polska podkreśla, że jej celem jest rozwijanie oferty produktów charakteryzujących się certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa – według deklaracji przedsiębiorstwa do 2020 r. połowa sprzedawanych przez nią ryb będzie pochodziła z miejsc posiadających takie właśnie wyróżnienie. Powyższe działanie jest szczególnie istotne, ponieważ pomaga w zachowaniu bioróżnorodności oceanów, a także wspiera utrzymanie miejsc pracy w sektorze rybołówstwa. Marine Stewardship Council (MSC) to międzynarodowa organizacja pozarządowa, której celem jest ochrona łowisk i zbiorników wodnych oraz dbanie o rozwój bioróżnorodności organizmów wodnych. Organizacja zajmuje się także wspieraniem i nagradzaniem tych firm, których działania są zbieżne z ideami wyznawanymi przez MSC. Powstanie Marine Stewardship Council zainicjowano w 1997 r. w Londynie. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.