Kolejne produkty z certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC pojawiły się w sklepach sieci Carrefour

Carrefour Polska sukcesywnie rozszerza ofertę produktów marki własnej dysponujących certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC. Na półki sklepów tej sieci trafiły kolejne artykuły spożywcze, które wyprodukowano w kooperacji z łowiskami przestrzegającymi zasad zrównoważonego rybołówstwa.

Nowymi, certyfikowanymi produktami marki własnej sieci Carrefour są trzy rodzaje filetów śledziowych Northatlantica – występują one w wersjach z sosem koperkowym, śmietanowym i musztardowym.

„Rozwój oferty produktów rybnych marki własnej z certyfikatem MSC, czyli pochodzących z odpowiedzialnego połowu, to element naszej strategii transformacji żywieniowej, w ramach której realizujemy działania mające na celu dostarczenie klientom żywności najwyższej jakości, która jest wytwarzana z dbałością o środowisko naturalne. Odpowiedzialny połów jest dla nas ważny również ze względu na politykę CSR Carrefour, której filarem jest ochrona bioróżnorodności. Wybierając produkty rybne z certyfikatami MSC, konsumenci pomagają chronić ekosystemy wodne i zachować światowe zasoby ryb, które z roku na rok są coraz bardziej przełowione”, podkreślił Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska, cytowany w oficjalnym komunikacie prasowym wydanym przez powyższą sieć handlową.

Grupa Carrefour Polska podkreśla, że jej celem jest rozwijanie oferty produktów charakteryzujących się certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa – według deklaracji przedsiębiorstwa do 2020 r. połowa sprzedawanych przez nią ryb będzie pochodziła z miejsc posiadających takie właśnie wyróżnienie. Powyższe działanie jest szczególnie istotne, ponieważ pomaga w zachowaniu bioróżnorodności oceanów, a także wspiera utrzymanie miejsc pracy w sektorze rybołówstwa.

Marine Stewardship Council (MSC) to międzynarodowa organizacja pozarządowa, której celem jest ochrona łowisk i zbiorników wodnych oraz dbanie o rozwój bioróżnorodności organizmów wodnych. Organizacja zajmuje się także wspieraniem i nagradzaniem tych firm, których działania są zbieżne z ideami wyznawanymi przez MSC. Powstanie Marine Stewardship Council zainicjowano w 1997 r. w Londynie.

Dodaj komentarz

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy maksymalnie jedną wiadomość w tygodniu, nie spamujemy!

Czytaj więcej:

Tesla model Y – konsensus pomiędzy jakością a ceną

Miłośnicy pojazdów elektrycznych w końcu doczekali się: po szumnych zapowiedziach i latach wyczekiwania w marcu 2019 roku zaprezentowano Tesla model Y. To luksusowe auto o dużym zasięgu w USA traktowane jako „kompaktowy” SUV. Do setki rozpędza się od 3,7 do 5,1 sekundy (w zależności od wariantu). Cena wyjściowa rozpoczyna się od 38,5 tys. dolarów.