50 mln drzew do 2025 r. ma zasadzić marka odzieży outdoorowej Timberland w ramach kampanii „Nature Needs Heroes”. Taka liczba pozwoli jedenastokrotnie otoczyć Ziemię pierścieniem z drzew. Działania te mają umocnić pozycję marki w oczach konsumentów.
– Kiedy mówimy o zrównoważonym rozwoju, nie mamy na myśli tylko tego projektu. Mamy też inne zobowiązania. Pierwsze z nich polega na tworzeniu lepszych produktów, drugie – na budowaniu silnej społeczność. Od samego początku staraliśmy się znaleźć zrównoważone materiały i sposoby wytwarzania produktów – mówi Giorgio D’Aprile, senior marketing director EMEA marki Timberland.
W ramach realizacji projektu „Nature Needs Heroes” Timberland skoncentruje się na wsparciu inicjatyw, takich jak Wielki Zielony Mur, będący afrykańskim ruchem na rzecz wyhodowania linii drzew o długości 8 tys. km na całej szerokości kontynentu. Ponadto marka ma wykorzystywać w ciągu kilku najbliższych lat w 100% ekologiczną bawełnę.
Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.