Wiadomości OZE Rebel Whooper – Roślinny burger w ofercie Burger King 17 listopada 2019 Wiadomości OZE Rebel Whooper – Roślinny burger w ofercie Burger King 17 listopada 2019 Przeczytaj także Polska Polska przyciąga gości z całego świata – kto i gdzie spędza wakacje? W 2025 roku Polska staje się miejscem spotkań kultur z całego świata. Od turystów z Bliskiego Wschodu, którzy latem wybierają Tatry zamiast pustynnych upałów, po Skandynawów i Niemców spędzających wakacje nad Bałtykiem – widać wyraźnie, że zmiany klimatu i globalne trendy turystyczne kierują wzrok w stronę naszego kraju. Co przyciąga gości i jak przekłada się to na lokalne gospodarki? Polska Od HoReCa po Czyste Powietrze – polityka krzywdzi uczciwych W Polsce utrwala się niebezpieczny schemat: kolejne programy wsparcia, które miały pomóc przedsiębiorcom i gospodarstwom domowym, stają się narzędziem politycznych przepychanek. Zamiast rzetelnej oceny efektów i naprawy rzeczywistych błędów, w debacie publicznej dominuje uproszczony przekaz sugerujący powszechne nadużycia. W efekcie uczciwi beneficjenci i wykonawcy są wrzucani do jednego worka z nielicznymi, którzy rzeczywiście nadużyli środków. Straty są nie tylko wizerunkowe, ale i gospodarcze. Jedna z największych sieci fast-food, Burger King, wprowadziła w swoją ofertę bezmięsną wersję swojej najpopularniejszej kanapki – Whoopera. Nowa propozycja została wprowadzona we wszystkich restauracjach sieci w Europie. Niestety, wegetariański Whooper smażony jest na zwykłym oleju, po mięsnych burgerach. Reklama Według zapowiedzi marki, roślinny kotlet w smaku nie różni się niemal niczym od wołowego. Po prostu, ten pierwszy nie jest mięsny. Specjalną roślinną recepturę opracował The Vegetarian Butcher – marka od lat pracująca nad zamiennikami mięsa. Wegetariański pasztecik jest grillowany na prawdziwym ogniu jak zwykły burger. Podawany w bułce, z pomidorami, sałatą, majonezem, keczupem oraz piklami i pokrojoną w plasterki cebulą – według zapowiedzi – nie ustępuje smakiem swojemu pierwowzorowi. Nowy rodzaj Whoopera marka wprowadziła już wcześniej w swoich restauracjach w USA i Szwecji. Wiedziona pozytywnym odbiorem, postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników burgerów także w innych krajach. Wprowadzając ofertę w 25 europejskich państwach, Burger King stał się największą siecią restauracji typu Quick Service w Europie oferującą kanapki z roślinnym kotletem. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.