Elektromobilność Rosną słupki sprzedaży BMW i3 EV 15 kwietnia 2019 Elektromobilność Rosną słupki sprzedaży BMW i3 EV 15 kwietnia 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Żegluga na kursie dekarbonizacji. Czy morski handel może być neutralny klimatycznie? Bez transportu morskiego światowa gospodarka nie byłaby w stanie funkcjonować, jednak jego środowiskowy koszt staje się coraz trudniejszy do zaakceptowania przez społeczeństwo. Dążenie do zerowej emisji netto do 2050 roku to cel nie tylko Unii Europejskiej, ale także Międzynarodowej Organizacji Morskiej, która dostrzega wyzwania w emisyjności żeglugi. To wymusza poszukiwanie alternatywnych technologii, które są już testowane i mogą stopniowo ograniczać emisyjność nowych jednostek. Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. BMW i3 zanotowało w pierwszym kwartale 2019 roku sprzedaż na poziomie 9227 sztuk na całym świecie. Stanowi to wzrost o 16,2% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Oznacza to również najlepszy wynik kwartalny od uruchomienia sprzedaży tego modelu w 2013 roku. Reklama Oferowane przez BMW hybrydy plug-in cieszą się dużym zainteresowaniem nabywców. Ponad jedna czwarta wszystkich BMW serii 2 Active Tourer dostarczanych klientom jest elektryczna, a blisko 20% wszystkich sprzedanych MINI Countryman ma hybrydowy układ napędowy typu plug-in. W Norwegii, jednym z wiodących światowych rynków pojazdów z napędem elektrycznym, czysto elektryczne i hybrydowe pojazdy stanowią około trzech czwartych całkowitej sprzedaży BMW i MINI. Do końca przyszłego roku BMW Group wprowadzi dziesięć nowych lub zmodernizowanych modeli elektrycznych. Do 2025 roku firma planuje mieć na rynku co najmniej 25 zelektryfikowanych modeli, z których 12 będzie w pełni elektrycznych. Fot.: Canva Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.