Rosną słupki sprzedaży BMW i3 EV

BMW i3 zanotowało w pierwszym kwartale 2019 roku sprzedaż na poziomie 9227 sztuk na całym świecie. Stanowi to wzrost o 16,2% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Oznacza to również najlepszy wynik kwartalny od uruchomienia sprzedaży tego modelu w 2013 roku.

Oferowane przez BMW hybrydy plug-in cieszą się dużym zainteresowaniem nabywców. Ponad jedna czwarta wszystkich BMW serii 2 Active Tourer dostarczanych klientom jest elektryczna, a blisko 20% wszystkich sprzedanych MINI Countryman ma hybrydowy układ napędowy typu plug-in.

W Norwegii, jednym z wiodących światowych rynków pojazdów z napędem elektrycznym, czysto elektryczne i hybrydowe pojazdy stanowią około trzech czwartych całkowitej sprzedaży BMW i MINI.

Do końca przyszłego roku BMW Group wprowadzi dziesięć nowych lub zmodernizowanych modeli elektrycznych. Do 2025 roku firma planuje mieć na rynku co najmniej 25 zelektryfikowanych modeli, z których 12 będzie w pełni elektrycznych.

Dodaj komentarz

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy maksymalnie jedną wiadomość w tygodniu, nie spamujemy!

Czytaj więcej:

Microsoft wprowadził 4-dniowy tydzień pracy. Efekt zaskoczy ekologów

Japoński oddział Microsoftu wprowadził testowo 4-dniowy tydzień pracy. Eksperyment nazywał się „Work Life Choice Challenge” i odbył się w sierpniu – pracownicy mieli dzień wolny w każdy piątek. W biurach prowadzone były videokonferencje, by oszczędzić czas na dojazd, a spotkania skrócono do 30 minut. Efektywność pracy osób zatrudnionych w Microsoft wzrosła o 40%.