Wiadomości OZE Ruszyła proekologiczna Biedronka 28 listopada 2019 Wiadomości OZE Ruszyła proekologiczna Biedronka 28 listopada 2019 Przeczytaj także Polska Polska Agencja Kosmiczna potwierdza obecność szczątków rakiety Falcon 9 w Polsce. Wiemy, gdzie je znaleziono 19 lutego na polskim niebie można było zaobserwować tajemnicze rozbłyski. Odpowiedzialna jest za nie deorbitacja rakiety Falcon 9, wystrzelonej przez firmę SpaceX należącą do Elona Muska. Polska NFOŚiGW wspiera rozwój OZE i magazynowanie ciepła w Gliwicach Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) przekaże 116,5 mln zł dofinansowania na budowę efektywnego systemu ciepłowniczego Przedsiębiorstwu Energetyki… W Warszawie otwarto sklep sieci „Biedronka” w nowym, proekologicznym formacie. Na warszawskiej Białołęce będzie można naładować auto elektryczne, a papierowe, kolorowe „gazetki” zastąpią reklamy na ekranach LCD. Reklama Nowa Biedronka to sklep, który w założeniu ma mieć ograniczony wpływ na dewastowanie środowiska. Nowe, bardziej przyjazne środowisku oblicze sklepu z pewnością zadowoli klientów, którzy mają elektryczne auto – przy ul. Modlińskiej na warszawskiej Białołęce można naładować samochód. Na parkingu z 57 miejscami postojowymi oświetlenie jest w 100% zasilane energią słoneczną i wiatrową. To nie wszystko – nowy sklep stara się być jak najbardziej ekologiczny również dzięki zastosowanym w budynku 160 panelom fotowoltaicznym, a także nowoczesnemu systemowi klimatyzacji i chłodzenia (funkcjonuje za pomocą naturalnych gazów). Zamiast tradycyjnych papierowych „gazetek” wszystkie reklamy będą teraz wyświetlane na ekranach LCD. Klienci będą mogli również liczyć na papierowe torebki na warzywa i owoce. Na hali stoi wyciskarka do soków, a także specjalne półki z żywnością BIO. Dla rowerzystów jest stacja Veturilo – po raz pierwszy bezpośrednio przed marketem. Będzie też darmowe Wi-Fi. – Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów, przygotowana przez naszych Świeżoznawców, i zupełnie nowe doświadczenie zakupowe – mówi „Portalowi Spożywczemu” Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka. Nowością w warszawskiej Biedronce jest też kącik kawowy „Kawa i Ciacho” z osobną kasą samoobsługową. W proekologicznym sklepie znanej sieci znalazło zatrudnienie 25 osób. fot. Materiały prasowe Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.