Ruszyła proekologiczna Biedronka

W Warszawie otwarto sklep sieci „Biedronka” w nowym, proekologicznym formacie. Na warszawskiej Białołęce będzie można naładować auto elektryczne, a papierowe, kolorowe „gazetki” zastąpią reklamy na ekranach LCD. 

Nowa Biedronka to sklep, który w założeniu ma mieć ograniczony wpływ na dewastowanie środowiska. Nowe, bardziej przyjazne środowisku oblicze sklepu z pewnością zadowoli klientów, którzy mają elektryczne auto – przy ul. Modlińskiej na warszawskiej Białołęce można naładować samochód. Na parkingu z 57 miejscami postojowymi oświetlenie jest w 100%  zasilane energią słoneczną i wiatrową.

To nie wszystko – nowy sklep stara się być jak najbardziej ekologiczny również dzięki zastosowanym w budynku 160 panelom fotowoltaicznym, a także nowoczesnemu systemowi klimatyzacji i chłodzenia (funkcjonuje za pomocą naturalnych gazów). Zamiast tradycyjnych papierowych „gazetek” wszystkie reklamy będą teraz wyświetlane na ekranach LCD. Klienci będą mogli również liczyć na papierowe torebki na warzywa i owoce. Na hali stoi wyciskarka do soków, a także specjalne półki z żywnością BIO. Dla rowerzystów jest stacja Veturilo – po raz pierwszy bezpośrednio przed marketem. Będzie też darmowe Wi-Fi.

Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów, przygotowana przez naszych Świeżoznawców, i zupełnie nowe doświadczenie zakupowe –  mówi „Portalowi Spożywczemu” Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

Nowością w warszawskiej Biedronce jest też kącik kawowy „Kawa i Ciacho” z osobną kasą samoobsługową. W proekologicznym sklepie znanej sieci znalazło zatrudnienie 25 osób.

fot. Materiały prasowe