Polska Warsztaty: Procedura reklamacyjna w sektorze energetycznym – wyzwania w relacji z Klientem 30 września 2016 Polska Warsztaty: Procedura reklamacyjna w sektorze energetycznym – wyzwania w relacji z Klientem 30 września 2016 Przeczytaj także Polska Polska przyciąga gości z całego świata – kto i gdzie spędza wakacje? W 2025 roku Polska staje się miejscem spotkań kultur z całego świata. Od turystów z Bliskiego Wschodu, którzy latem wybierają Tatry zamiast pustynnych upałów, po Skandynawów i Niemców spędzających wakacje nad Bałtykiem – widać wyraźnie, że zmiany klimatu i globalne trendy turystyczne kierują wzrok w stronę naszego kraju. Co przyciąga gości i jak przekłada się to na lokalne gospodarki? Polska Od HoReCa po Czyste Powietrze – polityka krzywdzi uczciwych W Polsce utrwala się niebezpieczny schemat: kolejne programy wsparcia, które miały pomóc przedsiębiorcom i gospodarstwom domowym, stają się narzędziem politycznych przepychanek. Zamiast rzetelnej oceny efektów i naprawy rzeczywistych błędów, w debacie publicznej dominuje uproszczony przekaz sugerujący powszechne nadużycia. W efekcie uczciwi beneficjenci i wykonawcy są wrzucani do jednego worka z nielicznymi, którzy rzeczywiście nadużyli środków. Straty są nie tylko wizerunkowe, ale i gospodarcze. Obecna sytuacja w sektorze energetycznym wymaga pogłębienia wiedzy w zakresie prawnych i praktycznych aspektów postępowania reklamacyjnego. Dynamiczny rozwój rynku postawił przed pracownikami przedsiębiorstw energetycznych konieczność pogłębienia wiedzy w zakresie prawnych i praktycznych aspektów postępowania reklamacyjnego. Reklama W odpowiedzi na to wyzwanie, redakcja portalu światoze.pl wraz z organizatorem zaprasza Państwa na warsztat „Procedura reklamacyjna w sektorze energetycznym – wyzwania w relacji z Klientem”, podczas którego Eksperci omówią szereg problematycznych kwestii związanych z rozpatrywaniem reklamacji. Uczestnicy wydarzenia będą mieli również możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy dotyczącej m.in. procesu zmiany sprzedawcy, działań windykacyjnych oraz sprzedaży wierzytelności. Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w tym spotkaniu, które pomoże przygotować się do trudnych sytuacji związanych ze zwalczaniem nieuczciwych praktyk konkurencyjnych czy też licznych awarii urządzeń pomiarowych, które bezpośrednio przekładają się zarówno na jakość usług, jak i lojalność konsumentów. Warsztat odbędzie się 12 – 13 października 2016 r. w Hotelu Westin w Warszawie. „Procedura reklamacyjna w sektorze energetycznym – wyzwania w relacji z Klientem” Główne zagadnienia: Rozpatrywanie reklamacji – problematyczne kwestie Problematyka rozliczania reklamacji Klientów Case study: umowa sprzedaży energii – postępowanie w przypadku losowych spraw Proces zmiany sprzedawcy energii – reklamacje Klienta Energetyka prosumencka w obliczu reklamacji Klientów Utrzymanie Klienta w świetle antykonkurencyjnych praktyk rynku Prowadzący: Wojciech Andrzejewski – Kancelaria Prawna Piszcz Norek i Wspólnicy Spółka Komandytowa Monika Bogdał – Kancelaria Prawna Piszcz Norek i Wspólnicy Spółka Komandytowa Tomasz Kaźmierczak – Kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński Krzysztof Sikorski – Kancelaria WKB Wierciński Kwieciński Baehr Monika Słowińska-Drewing – Kancelaria Energia i Biznes – Kancelaria Radców Prawnych Agnieszka Grzywacz Monika Słowińska-Drewing s.c. Michał Tomasiak – Kancelaria Prawna Rachelski i Wspólnicy Zapraszamy do rejestracji tutaj. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.