Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Znamy dane dotyczące sprzedaży Nissana Leaf na polskim rynku

Znamy dane dotyczące sprzedaży Nissana Leaf na polskim rynku

Elektryczny Nissan Leaf odegrał dużą rolę w popularyzacji nieemisyjnych rozwiązań w motoryzacji. Na dobrą sprzedaż tego modelu przełożył się wyważony stosunek ceny do jakości, co zostało zauważone przez jury wielu konkursów pojazdów elektrycznych. Producent pracuje więc nad kolejną generacją tego auta, a pierwsze statystyki pozwalają sądzić, że pojawi się ono również na polskich drogach.

Nissan udostępnił pierwsze informacje na temat sprzedaży drugiej generacji Nissana Leaf w naszym kraju. Przez pierwsze półtora miesiąca klienci złożyli zamówienia na nieco ponad 400 egzemplarzy. Jest to bardzo dobry wynik, który nie tylko satysfakcjonuje japońskiego producenta, ale również pokazuje, że w Polsce z roku na rok rośnie zainteresowanie elektrycznymi rozwiązaniami w motoryzacji.

Reklama

W całym 2017 roku w Polsce zarejestrowano 439 samochodów elektrycznych. Nissan prawie wyrównał to osiągnięcie jednym modelem w ośmiokrotnie krótszym czasie.

„Najlepszym potwierdzeniem faktu, że polscy kierowcy coraz częściej dostrzegają zalety pojazdów zeroemisyjnych, są wyniki sprzedaży nowego Nissana Leaf, na którego w niespełna 1,5 miesiąca zebraliśmy ponad 400 zamówień. To ponad 60% więcej niż cała ubiegłoroczna sprzedaż modelu pierwszej generacji. W 2017 roku Nissan został liderem w segmencie samochodów elektrycznych w Polsce i jesteśmy przekonani, że nowy Leaf jeszcze bardziej umocni naszą pozycję”, powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager Nissan Polska.

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.