Elektromobilność Renault Zoe najchętniej kupowanym samochodem elektrycznym w lipcu 01 listopada 2017 Elektromobilność Renault Zoe najchętniej kupowanym samochodem elektrycznym w lipcu 01 listopada 2017 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. W miesiąca na miesiąc sprzedaż pojazdów z silnikiem elektrycznym wzrasta kosztem aut napędzanych silnikami wysokoprężnymi bądź benzynowymi. Trend ten jest nieuchronny w obliczu wielu decyzji przywódców europejskich państw, dla których istotna jest elektryfikacja branży motoryzacyjnej. Sami konsumenci również zauważają korzyści wynikające z posiadania ekologicznego samochodu, co widać w statystykach. Reklama W lipcu na liście najchętniej kupowanych hybryd oraz pojazdów elektrycznych królowało Renault Zoe. W całej Europie sprzedano 1919 sztuk tego pojazdu, co zapewniło mu pierwsze miejsce w rankingu. Drugą lokatę zajęło Mistubishi Outlander PHEV z 1406 sprzedanymi egzemplarzami, a tuż za nim uplasowało się BMW i3, które znalazło 1277 nowych nabywców. Tuż za podium znalazł się Nissan Leaf z wynikiem 1128 sztuk. Nieco zaskakujące są odległe miejsca modeli Tesli, bowiem Model X zajmuje dopiero dziesiąte miejsce (562 sztuk), a model S plasuje się tuż za nim (547 sztuk). Przyczyną takiego stanu rzeczy może być cena, ponieważ nawet w krajach zachodnich niewiele osób jest w stanie sobie pozwolić na wydatek rzędu 400 tysięcy złotych. Niewykluczone, że amerykański producent po premierze Model 3 zdetronizuje konkurencję dzięki dobrej cenie i jakości oraz oferowanym rozwiązaniom. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.