Świat Kaufland wyróżniony za wspieranie zrównoważonego rybołówstwa 13 grudnia 2018 Świat Kaufland wyróżniony za wspieranie zrównoważonego rybołówstwa 13 grudnia 2018 Przeczytaj także Patronat II Kongres Energetyki Rozproszonej w centrum uwagi Od 28 do 30 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na kampusie AGH odbywał się II Kongres Energetyki Rozproszonej, organizowany przez Akademię Górniczo-Hutniczą. Wydarzenie zgromadziło 2 tysiące uczestników, w tym przedstawicieli administracji, naukowców, biznesmenów oraz młodzież, potwierdzając swoją rolę jako kluczowego forum debaty o transformacji energetycznej w Polsce. Świat Rosja nałożyła na Google karę 2,5 decyliona dolarów za bany na YouTube Rosyjskie państwowe kanały telewizyjne zażądały od Google wypłacenia 2 undecylionów rubli, co odpowiada kwocie 2,5 decyliona dol. w ramach rekompensaty za zablokowanie ich kont na YouTube. Profile te popierały inwazję na Ukrainę. W dobie nadmiernego eksploatowania zapasów, jakimi dysponuje nasza planeta, szczególnie doceniane są inicjatywy służące właściwemu i odpowiedzialnemu gospodarowaniu zasobami naturalnymi. Do takich wyróżnień należy m.in. nagroda przyznawana przez organizację Marine Stewardship Council (MSC), promująca te przedsiębiorstwa, które wspierają ochronę naturalnych zasobów mórz oceanów. Tegorocznym triumfatorem w tej dziedzinie została sieć hipermarketów Kaufland, doceniona za swoje wieloletnie działania w tym zakresie, o czym marka poinformowała w swoim komunikacie prasowym. Reklama Sieć sklepów Kaufland otrzymała nagrodę za swoje zaangażowanie i działania, których celem jest rozpowszechnianie informacji dotyczących zrównoważonego rybołówstwa oraz promocja certyfikowanych produktów, powstałych z troską o faunę zbiorników wodnych. Tego typu produkty posiadające znak jakości MSC są dostępne w ofercie supermarketów Kaufland od 2010 r. Warto również dodać, że od 2014 r. certyfikat MSC posiadają wszystkie produkty rybne wyprodukowane przez K-Classic, markę własną sieci Kaufland. Obecnie lista artykułów z certyfikatem MSC, dostępna w tych hipermarketach, liczy 15 pozycji – aż 11 z nich to produkty marek własnych sieci Kaufland, takich jak Exquisit, Blue Bay czy K-Classic. „Jako jedna z największych sieci handlowych w Polsce zdajemy sobie sprawę z naszego wpływu na środowisko i podejmujemy wszelkie kroki, aby nasze działania były odpowiedzialne. W związku z tym sieć Kaufland posiada własną politykę zrównoważonego rybołówstwa, która jest podstawą przy podejmowaniu decyzji o asortymencie sklepów. W jej ramach pierwszeństwo zakupu mają produkty z certyfikatem MSC. Każdy z nas może chronić morza i oceany poprzez codzienne wybory i decyzje zakupowe, dlatego edukujemy klientów, że wybierając odpowiednie produkty z certyfikatem MSC mogą się do tego przyczynić”, powiedziała Agnieszka Kotlińska, ekspertka z Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska. Marine Stewardship Council jest międzynarodową organizacją pozarządową, wspierającą ochronę mórz i oceanów. Jej celem są działania na rzecz zrównoważonego rybołówstwa oraz docenianie tych przedsiębiorstw, którym bliskie są powyższe idee. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.