Elektromobilność Forbes docenił innowacje Toyoty 01 czerwca 2017 Elektromobilność Forbes docenił innowacje Toyoty 01 czerwca 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Stacja ładowania samochodów elektrycznych w domu. Jaką wybrać? Zapytaliśmy eksperta Coraz więcej posiadaczy samochodów elektrycznych decyduje się na ładowanie pojazdu w domu – za pomocą gniazdka lub tzw. wallboxa. Jaki sprzęt wybrać, aby zwiększyć oszczędności? Zapytaliśmy eksperta z Columbus Energy – Pawła Kusiaka. Elektromobilność W Polsce powstanie fabryka aut elektrycznych? Są nowe informacje Budowa w Jaworznie pierwszej w Polsce fabryki samochodów elektrycznych to nie tylko szansa na rozwinięcie nowej gałęzi przemysłu, ale też istotna inwestycja dla regionu, dotąd opartego na górnictwie. Czy zakład ma szansę zostać uruchomiony w planowanym terminie? Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną według rankingu Forbesa, który ogłosił wyniki po przeprowadzeniu wnikliwych analiz i badań rynku. Toyota oprócz zdeklasowania rywali w swojej branży zajęła również wysokie 8. miejsce w globalnym rankingu najcenniejszych firm. Reklama Według analiz Forbesa marka Toyota jest warta 41,1 mld dolarów. Toyota należy do ścisłej czołówki najcenniejszych globalnych marek, obok takich technologicznych gigantów jak Apple, Google, Microsoft czy Facebook. Najwyższa wartość marki Toyota w gronie światowych firm motoryzacyjnych to wynik legendarnej jakości i niezawodności samochodów Toyoty, innowacyjnych technologii udostępnianych szerokim rzeszom kierowców oraz ogromnych nakładów na badania, przede wszystkim w dziedzinie innowacyjnych napędów oraz systemów wsparcia dla kierowców. W ostatnim czasie Toyota wprowadziła zaawansowany pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense do niemal wszystkich swoich modeli, często oferując go w standardzie. Na rynku zadebiutowała najnowsza generacja napędu hybrydowego wraz z Priusem 4. generacji, nowym crossoverem C-HR oraz 2. generacją Priusa Plug-in Hybrid w wersji ładowanej z gniazdka. Po 20 latach obecności hybryd Toyoty na rynku ich łączna sprzedaż przekroczyła 10 milionów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.