Wiadomości OZE Pyszne.pl chce dostarczać jedzenie ekologicznie 29 czerwca 2017 Wiadomości OZE Pyszne.pl chce dostarczać jedzenie ekologicznie 29 czerwca 2017 Przeczytaj także Polska Polska przyciąga gości z całego świata – kto i gdzie spędza wakacje? W 2025 roku Polska staje się miejscem spotkań kultur z całego świata. Od turystów z Bliskiego Wschodu, którzy latem wybierają Tatry zamiast pustynnych upałów, po Skandynawów i Niemców spędzających wakacje nad Bałtykiem – widać wyraźnie, że zmiany klimatu i globalne trendy turystyczne kierują wzrok w stronę naszego kraju. Co przyciąga gości i jak przekłada się to na lokalne gospodarki? Polska Od HoReCa po Czyste Powietrze – polityka krzywdzi uczciwych W Polsce utrwala się niebezpieczny schemat: kolejne programy wsparcia, które miały pomóc przedsiębiorcom i gospodarstwom domowym, stają się narzędziem politycznych przepychanek. Zamiast rzetelnej oceny efektów i naprawy rzeczywistych błędów, w debacie publicznej dominuje uproszczony przekaz sugerujący powszechne nadużycia. W efekcie uczciwi beneficjenci i wykonawcy są wrzucani do jednego worka z nielicznymi, którzy rzeczywiście nadużyli środków. Straty są nie tylko wizerunkowe, ale i gospodarcze. Pyszne.pl zapowiada wzmożone inwestycje w elektryczne środki transportu. Celem jest dostarczanie co najmniej 50% posiłków w Polsce w sposób przyjazny środowisku już za 2 lata. Jest to wyzwanie rzędu kilku milionów dostaw rocznie. Reklama Pyszne.pl proponuje restauracjom partnerskim ograniczenie liczby pojazdów napędzanych paliwem i zastąpienie ich środkami transportu przyjaznymi środowisku, takimi jak e-bikes czy e-scooters. Serwis oferuje partnerom mocno opłacalne warunki takiej zmiany. Już w zeszłym roku Pyszne.pl informowało o wyborze zaprojektowanych w Holandii rowerów ze wspomaganiem elektrycznym na potrzeby własnej sieci dostaw. Zadecydowała ekologia, sprawność przemieszczania się w godzinach szczytu, łatwość znalezienia miejsc do parkowania o każdej porze. E-bikes okazały się bezkonkurencyjne na krótkich trasach miejskich i są widoczne na ulicach Warszawy. „Nasi kurierzy nie stoją w korkach, dzięki czemu szybciej dowożą jedzenie. Spotykają się z bardzo pozytywnymi reakcjami klientów, którzy często pytają również o same pojazdy.” – relacjonuje dyrektor zarządzający Pyszne.pl Piotr Czajkowski. Celem serwisu jest, aby za dwa lata co najmniej połowa posiłków docierających każdego roku w Polsce do klienta była dostarczana na pojazdach ekologicznych. Będzie to miało wpływ również na zamówienia nie złożone w Pyszne.pl, w tym na przykład telefoniczne. „Dzięki skali i pozycji rynkowej serwisu chcemy sprawić, aby Polska stała się bardziej ekologiczna. Dodatkowym efektem wprowadzanych zmian będą też cichsze i bezpieczniejsze centra miast.” – mówi Czajkowski. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.