Elektromobilność Honda CR-Z. Hybrydowe coupe 24 października 2017 Elektromobilność Honda CR-Z. Hybrydowe coupe 24 października 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. OZE Bliski Wschód buduje 2,8 GW PV z magazynami energii. Jak ta inwestycja zmieni europejską energetykę? Arabia Saudyjska i Bahrajn rozpoczynają jeden z kluczowych projektów OZE na Bliskim Wschodzie – elektrownię słoneczną z wielkoskalowym magazynem energii. Inwestycja ma nie tylko wspierać transformację energetyczną Bahrajnu, ale również wyznaczać nowe standardy współpracy transgranicznej i handlu energią w regionie. Ponadto technologia przesyłu czystej energii między granicami państw może stać się w przyszłości standardem na rynku polskim i europejskim. Samochody hybrydowe są już na tyle częstym widokiem na polskich drogach, że ich obecność nie wzbudza większych emocji. Czy więc jest coś w nich takiego, co może przykuć uwagę przechodniów oraz innych uczestników ruchu drogowego? Reklama Japońskie samochody, kojarzone nie bez przyczyny z nowoczesnością, niskim wskaźnikiem awaryjności, a także na wskroś nowoczesną stylistyką. Zwłaszcza samochody koncernu Honda wyróżniają się tutaj szczególnie. Znakomite osiągi, niskie spalanie i niebanalny styl to główne cechy samochodu, na którego prezentację zapraszamy w materiale zarejestrowanym przez naszego reportera. Honda CR-Z z racji sportowego zacięcia stylistycznego jest przykładem samochodu niebanalnego. Jednak poza wyglądem posiada cechy, na które zwróciliśmy uwagę dopiero przy okazji wywiadu z Grzegorzem Kolaczkiem z Honda Kraków Kolaczek, który zgodził się opowiedzieć naszym czytelnikom o rzadkim na naszych drogach modelu, który zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w 2007 roku. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.