Wiadomości OZE EvoWheel pozwala na konwersję dowolnego roweru w pojazd elektryczny w pół minuty 29 marca 2018 Wiadomości OZE EvoWheel pozwala na konwersję dowolnego roweru w pojazd elektryczny w pół minuty 29 marca 2018 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. EvoWheel to system, który zamienić może każdy rower w pojazd elektryczny, osiągający prędkość do 30 km/h. Sama wymiana koła na elektryczne, zintegrowane z silnikiem, to jedynie pół minuty. Reklama EvoWheel powstało dzięki kampanii crowdfundingowej na Indiegogo. System sterowany jest bezprzewodowo i umożliwia elektryfikację niemalże każdego roweru w bardzo prosty sposób – potrzebne są tylko klucze do wymiany kół. EvoWheel dostępne jest w sześciu rozmiarach: 20”, 24”, 26”, 27,5”, 29” oraz 700C, co oznacza, że kompatybilne jest z 95% wszystkich obecnych na rynku rowerów. Elektryczne koło waży 7,25 kg. Jego praca sterowana jest z poziomu telefonu komórkowego za pomocą odpowiedniej aplikacji, która pozwala na dostosowanie działania silnika elektrycznego do naszego trybu jazdy. Niezależnie czy jeździsz rowerem do pracy, po ulicy, czy rekreacyjnie po parku, EvoWheel jest w stanie dopasować się do Twojego sposobu wykorzystania jednośladu. Dla tych, którzy nie chcą jeździć, patrząc się w ekran telefonu, producent przygotował specjalny ekran, który można go zamontować na kierownicy i który łączy się z kołem poprzez Bluetooth. Czytelny ekran prezentuje aktualną prędkość, stan naładowania wewnętrznego akumulatora, aktualną moc silnika oraz długość przejechanego już odcinka. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.