Wiadomości OZE EvoWheel pozwala na konwersję dowolnego roweru w pojazd elektryczny w pół minuty 29 marca 2018 Wiadomości OZE EvoWheel pozwala na konwersję dowolnego roweru w pojazd elektryczny w pół minuty 29 marca 2018 Przeczytaj także Ekologia Gdzie pływa najwięcej śmieci? Oto najbardziej zanieczyszczone wody świata Eksperci z Międzynarodowego Instytutu Stosowanej Analizy Systemów (IIASA) postanowili sprawdzić, które lądowe zbiorniki i cieki wodne są najbardziej zanieczyszczone odpadami pochodzenia ludzkiego. Wyniki badania nie tylko wskazały obszary z największym poziomem śmieci w wodzie, ale także ujawniły problemy w dotychczas stosowanych rozwiązaniach. OZE Przymusowe wyłączenia instalacji OZE – jak szkodzą transformacji energetycznej? [RAPORT] Dramatyczne nasilanie zjawiska wyłączeń instalacji fotowoltaicznych może stanowić zagrożenie zarówno dla bezpieczeństwa energetycznego Polski, jak i stabilności inwestycji w OZE. Jak zauważa w swoim najnowszym raporcie Polskie Stowarzyszenie Fotowoltaiki, zjawisko to dotyczy nie tylko nowych, ale również działających już inwestycji. EvoWheel to system, który zamienić może każdy rower w pojazd elektryczny, osiągający prędkość do 30 km/h. Sama wymiana koła na elektryczne, zintegrowane z silnikiem, to jedynie pół minuty. Reklama EvoWheel powstało dzięki kampanii crowdfundingowej na Indiegogo. System sterowany jest bezprzewodowo i umożliwia elektryfikację niemalże każdego roweru w bardzo prosty sposób – potrzebne są tylko klucze do wymiany kół. EvoWheel dostępne jest w sześciu rozmiarach: 20”, 24”, 26”, 27,5”, 29” oraz 700C, co oznacza, że kompatybilne jest z 95% wszystkich obecnych na rynku rowerów. Elektryczne koło waży 7,25 kg. Jego praca sterowana jest z poziomu telefonu komórkowego za pomocą odpowiedniej aplikacji, która pozwala na dostosowanie działania silnika elektrycznego do naszego trybu jazdy. Niezależnie czy jeździsz rowerem do pracy, po ulicy, czy rekreacyjnie po parku, EvoWheel jest w stanie dopasować się do Twojego sposobu wykorzystania jednośladu. Dla tych, którzy nie chcą jeździć, patrząc się w ekran telefonu, producent przygotował specjalny ekran, który można go zamontować na kierownicy i który łączy się z kołem poprzez Bluetooth. Czytelny ekran prezentuje aktualną prędkość, stan naładowania wewnętrznego akumulatora, aktualną moc silnika oraz długość przejechanego już odcinka. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.