Wiadomości OZE #GretaThunbergChallenge podbija Twittera 17 listopada 2019 Wiadomości OZE #GretaThunbergChallenge podbija Twittera 17 listopada 2019 Przeczytaj także Energia jądrowa Koniec 40-letniego zakazu? Dania rozważa powrót do atomu Po czterech dekadach zakazu wykorzystywania energetyki jądrowej w skandynawskim kraju, toczą się polityczne dyskusje by dokonać ponownego przełomu w polityce energetycznej. Rząd Dani w zeszłym tygodniu ogłosił, że rozpocznie analizę wykorzystania SMR-ów, jako uzupełnienia dla imponującej w tym kraju produkcji OZE. Energia jądrowa Najwięksi gracze chcą potrojenia mocy atomu – wśród nich spółka Orlenu Amazon, Google, Meta i inne duże firmy energetyczne podpisały zobowiązanie do potrojenia globalnej mocy elektrowni jądrowych do 2050 roku. Deklaracja została ogłoszona podczas konferencji CERAWeek 2025 w Hudson, a jednym z sygnatariuszy jest Orlen Synthos Green Energy (OSGE). Przełom dla polskich SMR-ów? Biurowy challenge z Gretą Thunberg to akcja, która ma zmusić pracowników, by dwukrotnie zastanowili się, zanim użyją jednorazowych, plastikowych przedmiotów. Wyzwanie zapoczątkowane przez pracowników pewnej izraelskiej firmy robi furorę na Twitterze! Reklama Gretę Thunberg zna prawie cały świat. W ciągu zaledwie kilkunastu miesięcy dziewczynka stała się globalną ikoną dla ekologów i aktywistów chcących zahamować zmiany klimatyczne. Nie dziwi więc, że dla tych, którym los planety nie jest obojętny, stała się ekologiczną inspiracją. Pracownicy pewnej izraelskiej firmy ekologiczną postawą Grety zainspirowali się w niecodzienny sposób. W swoim biurze, obok miejsca z kubeczkami i mieszadełkami jednorazowego użytku, rozwiesili fotografie Thunberg. Złowrogo spoglądająca ze zdjęcia nastolatka motywuje, by dwa razy zastanowić się przed skorzystaniem z nieekologicznych materiałów. #Gretathunbergchallenge błyskawicznie zyskał popularność na Twitterze, co sprawiło, że pracownicy biur na całym świecie podejmują wyzwanie i prześcigają się w tworzeniu proekologicznych „instalacji”. Biurowy #GretaThunbergChallenge, czyli jak pracownicy ograniczają zużycie plastikuhttps://t.co/RFSOw7AETH — NowyMarketing (@NowyMarketing) November 14, 2019 fot: twitter.com/AllisonKSommer Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.