Elektromobilność Honda CR-V w wersji hybrydowej w Europie 05 września 2018 Elektromobilność Honda CR-V w wersji hybrydowej w Europie 05 września 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. Honda rozpoczęła w Japonii sprzedaż nowego modelu CR-V w dwóch wersjach – z napędem spalinowym lub hybrydowym. Samochód na rynek europejski trafi dopiero 20 października tego roku, ale jako hybryda będzie dostępny dopiero na początku 2019 roku. Reklama Nowa Honda CR-V w wersji z napędem hybrydowym wyposażona będzie w dwa silniki elektryczne i 2-litrową jednostkę i-VTEC. Specjalnie opracowana jednostopniowa przekładania zoptymalizuje moment obrotowy i przełoży się na oszczędność eksploatacji, jak podkreśla producent. Honda CR-V, której premiera miała miejsce na początku marca tego roku w Genewie, wyróżnia się sportowymi akcentami. Auto ma szersze nadkola i wyraźnie zarysowane krawędzie sylwetki nadwozia. W centralną część kokpitu wbudowano dwa, 7-calowe wyświetlacze. Po raz pierwszy także CR-V jest dostępna w wersji 7-miejscowej. Samochód w wersji podstawowej z napędem spalinowym dostępny będzie z silnikiem benzynowym 1.5 VTEC Turbo, automatyczną przekładnią CVT i sześciobiegową skrzynią manualną. Podstawowa wersja CR-V trafi do sprzedaży w Europie w październiku tego roku w cenie 28 490 euro (około 125 tys. złotych). Cena wersji z napędem hybrydowym nie została jeszcze podana. Jak zapowiada producent, do 2025 roku dwie trzecie samochodów tej marki będą stanowiły auta wyposażone w napęd hybrydowy, hybrydowy typu plug-in, elektryczny akumulatorowy oraz pojazdy zasilane ogniwami paliwowymi. Na początku 2019 roku w masowej produkcji ma pojawić się w pełni elektryczny model – Honda Urban EV Concept. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.