Prawa zwierząt Kolejne marki kończą z naturalnymi futrami. Tym razem Alexander McQueen 04 kwietnia 2021 Prawa zwierząt Kolejne marki kończą z naturalnymi futrami. Tym razem Alexander McQueen 04 kwietnia 2021 Przeczytaj także Prawa zwierząt Tuńczyk błękitnopłetwy – uratowany przed wyginięciem, stanie się ofiarą zmian klimatu? Tuńczyk błękitnopłetwy to ryba, która cudem została uratowana przed całkowitym wyginięciem. Teraz zmaga się ze skutkami zmian klimatu, które zmuszają ją do zmiany tras migracyjnych. Czy najdroższa ryba świata będzie jedną z wielu ofiar rosnącej temperatury? Prawa zwierząt Zwierzę to nie prezent na święta. Jak Polacy porzucają zwierzęta Chociaż najwięcej zwierząt jest porzucanych w okresie wakacji, to jednak co roku powraca temat zwierząt podarowanych na prezent pod choinkę. Mimo kampanii uświadamiających i apelujących, że nie jest to dobry pomysł, to jednak nadal nie brakuje chętnych na zakup zwierzaka na prezent świąteczny. Tylko że bardzo często taki “prezent” okazuje się towarzyszem jedynie na chwilę… Alexander McQueen i Balenciaga, marki należące do holdingu Kering, na dobre żegnają się z naturalnymi futrami. Nad podjęciem decyzji firmy pracowały z organizacją Humane Society International. Reklama Lepiej bez futer Alexander McQueen i Balenciaga są jednymi z ostatnich marek holdingu Kering, które zdecydowały się zrezygnować z naturalnych futer. Wcześniej takie decyzje podjęły Gucci i Bottega Veneta. – Większość naszych marek nie używa już futra zwierzęcego do produkcji odzieży – czytamy w oświadczeniu Kering. – Dotyczy to również Alexandra McQueena i Balenciagi. Torebka ze skóry krokodyla? Na szczęście to już przeszłość Pozostaje dużo do zrobienia Grupa podjęła tę decyzję po ponad dziesięcioletnich rozmowach z organizacją Humane Society International. – Za każdym razem, gdy znana marka jak Alexander McQueen czy Balenciaga rezygnuje z futer, wysyła jasną wiadomość: w naszym społeczeństwa nie ma miejsca na odzież ze zwierząt – powiedziała Kitty Block, prezeska HSI. Block zapewnia, że organizacja będzie nadal pracować z firmami nad rezygnacją z futra. Dodaje również, że marki muszą zrozumieć, że zrównoważone i innowacyjne materiały mogą być modne i podobać się klientom. Świadomość konsumentów wzrasta Kitty Block uważa, że to klienci chętniej rezygnują z futer i są świadomi negatywnego wpływu ferm na planetę. Z kolei firmy reagują na tę zmianę w gustach. Ze zwierzęcych futer i wstawek zrezygnowały już takie luksusowe marki jak Armani, Versace, Michael Kors, Jimmy Choo, Prada, Chanel, DKNY i Burberry. Cele tylko na papierze. Wielkie marki odzieżowe wcale nie są eko Dwie ostatnie marki należące do Kering, które nadal używają naturalnych futer, to Brioni i Saint Laurent. Źródło: livekindly.co Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.