Prawa zwierząt Kolejne marki kończą z naturalnymi futrami. Tym razem Alexander McQueen 04 kwietnia 2021 Prawa zwierząt Kolejne marki kończą z naturalnymi futrami. Tym razem Alexander McQueen 04 kwietnia 2021 Przeczytaj także Prawa zwierząt Wilki w Polsce: Kto i dlaczego chce zniszczyć ich wizerunek? Sprawdzamy fałszywe doniesienia i interesy Czy wilki naprawdę zagrażają ludziom, czy może ktoś celowo podsyca strach, by osiągnąć własne cele? Fala fake newsów o atakach wilków i zdjęć generowanych przez AI zalała internet. W tle konflikt interesów, polityka łowiecka i pieniądze. Co kilka dni pojawiają się nowe rewelacje o atakach wilków na ludzi, zwierzęta gospodarskie lub dostrzeżenie ich obecności w pobliżu stref zamieszkania co wywołuje mnóstwo emocji. Sensacja dobrze się sprzedaje, ale nie weryfikując informacji przyczyniamy się do dezinformacji, z której ktoś może czerpać korzyści. Prawa zwierząt Google uczy sztuczną inteligencję języka delfinów. Przełom w komunikacji międzygatunkowej Google, we współpracy z naukowcami z Georgia Tech i organizacją Wild Dolphin Project, opracowało eksperymentalny model sztucznej inteligencji o nazwie DolphinGemma. Celem projektu jest zrozumienie i odtworzenie struktury komunikacji delfinów, co może zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie porozumiewają się z tymi ssakami morskimi. Alexander McQueen i Balenciaga, marki należące do holdingu Kering, na dobre żegnają się z naturalnymi futrami. Nad podjęciem decyzji firmy pracowały z organizacją Humane Society International. Reklama Lepiej bez futer Alexander McQueen i Balenciaga są jednymi z ostatnich marek holdingu Kering, które zdecydowały się zrezygnować z naturalnych futer. Wcześniej takie decyzje podjęły Gucci i Bottega Veneta. – Większość naszych marek nie używa już futra zwierzęcego do produkcji odzieży – czytamy w oświadczeniu Kering. – Dotyczy to również Alexandra McQueena i Balenciagi. Torebka ze skóry krokodyla? Na szczęście to już przeszłość Pozostaje dużo do zrobienia Grupa podjęła tę decyzję po ponad dziesięcioletnich rozmowach z organizacją Humane Society International. – Za każdym razem, gdy znana marka jak Alexander McQueen czy Balenciaga rezygnuje z futer, wysyła jasną wiadomość: w naszym społeczeństwa nie ma miejsca na odzież ze zwierząt – powiedziała Kitty Block, prezeska HSI. Block zapewnia, że organizacja będzie nadal pracować z firmami nad rezygnacją z futra. Dodaje również, że marki muszą zrozumieć, że zrównoważone i innowacyjne materiały mogą być modne i podobać się klientom. Świadomość konsumentów wzrasta Kitty Block uważa, że to klienci chętniej rezygnują z futer i są świadomi negatywnego wpływu ferm na planetę. Z kolei firmy reagują na tę zmianę w gustach. Ze zwierzęcych futer i wstawek zrezygnowały już takie luksusowe marki jak Armani, Versace, Michael Kors, Jimmy Choo, Prada, Chanel, DKNY i Burberry. Cele tylko na papierze. Wielkie marki odzieżowe wcale nie są eko Dwie ostatnie marki należące do Kering, które nadal używają naturalnych futer, to Brioni i Saint Laurent. Źródło: livekindly.co Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.