Świat Meyer Burger rezygnuje z przeniesienia części sprzedaży do Chin 19 sierpnia 2019 Świat Meyer Burger rezygnuje z przeniesienia części sprzedaży do Chin 19 sierpnia 2019 Przeczytaj także OZE Ciepło z kanałów? Już wkrótce to możliwe Charakterystyczne londyńskie obiekty, takie jak Pałac Westminsterski i Downing Street, będą ogrzewane za pomocą nadmiaru ciepła wytwarzanego przez metro, kanały i rzekę Tamizę. “Te nowe niskoemisyjne sieci ciepłownicze będą korzystać z lokalnych źródeł ciepła odpadowego, dostarczając czystą i niedrogą energię” – zapowiedział radny Partii Pracy. OZE Czy pompa ciepła jest w stanie skutecznie obniżyć rachunki za prąd? Zobacz, jeśli jesteś właścicielem domu Ogrzewanie domu pompą ciepła to rozwiązanie, na które decyduje się wiele osób. Co za nim przemawia? Czy pompa ciepła jest w stanie skutecznie obniżyć rachunki za energię? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. Artykuł sponsorowany Meyer Burger poinformował o zmianie planów biznesowych i zaangażowaniu się w rozwój fotowoltaiki w Europie. Szwajcarski producent technologii, z których korzystają producenci ogniw i modułów fotowoltaicznych, zamierza pomóc w rozszerzeniu produkcji norweskiemu producentowi modułów REC Solar. Reklama Prezes Meyer Burger Hans Brändle ogłosił, że „nieatrakcyjne marże w branży fotowoltaicznej skłoniły przedsiębiorstwo do zrewidowania planowanego przeniesienia części produkcji do Chin”. Początkowo transformacja przedsiębiorstwa miała na celu redukcję etatów w Szwajcarii i zwiększenie udziału na chińskim rynku fotowoltaicznym. Znaczna część sprzedaży i części serwisowej miały znaleźć się w Wuxi-Shanghai. W ramach umowy REC Solar wykorzysta sprzęt firmy Meyer Burger do zwiększenia mocy modułów HJT i SmartWire. Firmy poinformowały, że planowana jest również „współpraca z potencjalnym strategicznym partnerem niższego szczebla„. Współpraca z norweską spółką pozwoli Meyer Burger wykorzystać wartość ekonomiczną wysokowydajnej technologii produkcji modułów i zmniejszyć ryzyko standaryzacji. Ostateczna umowa o podziale zysku i wyłączności zostanie sporządzona w najbliższych miesiącach i zatwierdzona przez zarządy obu spółek. Meyer Burger zakończył pierwsze półrocze 2019 roku z zyskiem netto na poziomie 1,8 mln CHF, co oznacza spadek w porównaniu z zeszłym rokiem, kiedy wyniki finansowe wynosiły 8,3 mln CHF. Sprzedaż netto spadła do 123 milionów CHF z 232 milionów CHF w pierwszych sześciu miesiącach 2018 roku. Oznacza to stratę 21 milionów CHF – przed odliczeniem odsetek i podatków – czyli spadek z 15 milionów CHF zysku rok do roku. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.