Wiadomości OZE Na rynek indyjski trafi samochód elektryczny dla masowego odbiorcy. Model jest budowany przez Hyundaia 31 lipca 2019 Wiadomości OZE Na rynek indyjski trafi samochód elektryczny dla masowego odbiorcy. Model jest budowany przez Hyundaia 31 lipca 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Żegluga na kursie dekarbonizacji. Czy morski handel może być neutralny klimatycznie? Bez transportu morskiego światowa gospodarka nie byłaby w stanie funkcjonować, jednak jego środowiskowy koszt staje się coraz trudniejszy do zaakceptowania przez społeczeństwo. Dążenie do zerowej emisji netto do 2050 roku to cel nie tylko Unii Europejskiej, ale także Międzynarodowej Organizacji Morskiej, która dostrzega wyzwania w emisyjności żeglugi. To wymusza poszukiwanie alternatywnych technologii, które są już testowane i mogą stopniowo ograniczać emisyjność nowych jednostek. Elektromobilność Luka w procedurach przy ocenie projektu ElectroMobility Poland. Czy decyzje NFOŚiGW zapadły bez pełnego obrazu ryzyk dla Polski? Największy w Polsce projekt z zakresu elektromobilności, wart 4,5 mld zł z KPO, został oceniony przez NFOŚiGW na podstawie dokumentacji wymaganej formalnie w naborze – bez dostępu do treści memorandum Electromobility Poland (EMP) z partnerem technologicznym. Dokument ten nie był wymagany na etapie oceny, jednak mógłby mieć znaczenie dla pełniejszej analizy ryzyk technologicznych, licencyjnych i właścicielskich. W świetle unijnych zasad de-risking rodzi to pytania o zakres analizy ryzyka i mechanizmy nadzoru nad projektami finansowanymi ze środków publicznych. Hyundai opracowuje samochód elektryczny przeznaczony dla masowego odbiorcy i wprowadzi go na rynek za kilka lat – informują przedstawiciele koreańskiego producenta aut. Auta trafią na rynek indyjski. Reklama – Grupa rozwija platformę pojazdów elektrycznych na rynek masowy w Indiach. Tworzymy samochody dla wszystkich, a nie tylko dla kierowców taksówek Ola, w które zainwestowaliśmy już 300 milionów dolarów – powiedział w rozmowie z dziennikarzami dyrektor zarządzający i dyrektor generalny Hyundai Motor India Ltd. Przypomnijmy, w marcu Hyundai Motor wraz ze swoją spółką Kia Motors ogłosił inwestycję w wysokości 300 mln dolarów w Ola. Zgodnie z umową trzy firmy będą współpracować przy budowie pojazdów elektrycznych i infrastruktury w Indiach oraz opracowywaniu unikalnych rozwiązań dla floty i mobilności. Partnerstwo zaoferuje kierowcom Ola również dostęp do różnych usług finansowych, takich jak leasing i pożyczki, a także usług konserwacji i napraw pojazdów. Według dyrektora Hyundai India, koszt pojazdu jest ważnym czynnikiem na rynku masowym. Odmówił jednak podania ceny pojazdu elektrycznego przeznaczonego na rynek masowy, tłumacząc, że indyjscy dostawcy nie są przygotowani na ten segment. Cechuje się on bowiem póki co bardzo niskim wolumenem. Indyjscy odbiorcy będą mogli kupić nie tylko budżetową wersję pojazdu elektrycznego, ale i model Kona. Na tamtejszym rynku nie będą rozwijane natomiast modele hybrydowe, ponieważ pomimo dostępu do technologii, nie ma zachęty w postaci rządowego wsparcia. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.