Wiadomości OZE Na rynek indyjski trafi samochód elektryczny dla masowego odbiorcy. Model jest budowany przez Hyundaia 31 lipca 2019 Wiadomości OZE Na rynek indyjski trafi samochód elektryczny dla masowego odbiorcy. Model jest budowany przez Hyundaia 31 lipca 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Za wyrejestrowanie samochodu spalinowego darmowy bilet na komunikację miejską Kolejne miasto wprowadza tzw. premię środowiskową, czyli możliwość uzyskania środków na komunikację miejską w zamian za sprzedanie lub zezłomowanie samochodu spalinowego. Frankfurt przeznacza aż 1,5 miliarda euro na reformę transportu. Wiadomości OZE Ludzki mocz – czy może być stosowany jako nawóz dla wzrostu upraw? Jak się okazuje, ludzki mocz może mieć nietypowe zastosowanie. Jego skład to bomba odżywcza dla roślin, wspomagająca wzrost upraw. Co więcej, pozyskiwanie moczu jest darmowe i ekologiczne, w przeciwieństwie do nawozów syntetycznych. Hyundai opracowuje samochód elektryczny przeznaczony dla masowego odbiorcy i wprowadzi go na rynek za kilka lat – informują przedstawiciele koreańskiego producenta aut. Auta trafią na rynek indyjski. Reklama – Grupa rozwija platformę pojazdów elektrycznych na rynek masowy w Indiach. Tworzymy samochody dla wszystkich, a nie tylko dla kierowców taksówek Ola, w które zainwestowaliśmy już 300 milionów dolarów – powiedział w rozmowie z dziennikarzami dyrektor zarządzający i dyrektor generalny Hyundai Motor India Ltd. Przypomnijmy, w marcu Hyundai Motor wraz ze swoją spółką Kia Motors ogłosił inwestycję w wysokości 300 mln dolarów w Ola. Zgodnie z umową trzy firmy będą współpracować przy budowie pojazdów elektrycznych i infrastruktury w Indiach oraz opracowywaniu unikalnych rozwiązań dla floty i mobilności. Partnerstwo zaoferuje kierowcom Ola również dostęp do różnych usług finansowych, takich jak leasing i pożyczki, a także usług konserwacji i napraw pojazdów. Według dyrektora Hyundai India, koszt pojazdu jest ważnym czynnikiem na rynku masowym. Odmówił jednak podania ceny pojazdu elektrycznego przeznaczonego na rynek masowy, tłumacząc, że indyjscy dostawcy nie są przygotowani na ten segment. Cechuje się on bowiem póki co bardzo niskim wolumenem. Indyjscy odbiorcy będą mogli kupić nie tylko budżetową wersję pojazdu elektrycznego, ale i model Kona. Na tamtejszym rynku nie będą rozwijane natomiast modele hybrydowe, ponieważ pomimo dostępu do technologii, nie ma zachęty w postaci rządowego wsparcia. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.