Nowa „siódemka” od BMW również w odmianie plug-in hybrid

BMW zaprezentowało odświeżoną wersję swojej flagowej limuzyny, czyli „serii 7”. W ofercie jednostek napędowych znalazła się ulepszona hybryda typu plug-in.

Modele hybrydowe typu plug-in serii zostały wyposażone w 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy oraz udoskonalony akumulator wysokonapięciowy o pojemności 12 kWh. Dla porównania, w wersji sprzed faceliftingu, było to 9,2 kWh. Moc systemowa notowana w trybie SPORT wzrosła w porównaniu do starszej wersji o 68 KM – do 394 KM. Moc silnika elektrycznego zwiększyła się natomiast o 41 KM do 154 KM.

Zasięg w trybie zeroemisyjnym  udało się wydłużyć aż o 58 km, czyli o 29%. Nowe hybrydowe BMW serii 7 przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie od 5,1 (odmiana xDrive) do 5,3 sekundy. Prędkość maksymalna w trybie hybrydowym wynosi 250 km/h, a w trybie elektrycznym 140 km/h.

źródło: orpa.pl

Dodaj komentarz

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy maksymalnie jedną wiadomość w tygodniu, nie spamujemy!

Czytaj więcej:

Tesla model Y – konsensus pomiędzy jakością a ceną

Miłośnicy pojazdów elektrycznych w końcu doczekali się: po szumnych zapowiedziach i latach wyczekiwania w marcu 2019 roku zaprezentowano Tesla model Y. To luksusowe auto o dużym zasięgu w USA traktowane jako „kompaktowy” SUV. Do setki rozpędza się od 3,7 do 5,1 sekundy (w zależności od wariantu). Cena wyjściowa rozpoczyna się od 38,5 tys. dolarów.