Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Od listopada ruszyła nowa oferta Columbus! Tym razem dla klientów indywidualnych

Od listopada ruszyła nowa oferta Columbus! Tym razem dla klientów indywidualnych

W listopadzie Columbus uruchomił nową ofertę fotowoltaiki dla gospodarstw domowych. Klienci mają do wyboru trzy warianty usług: smart, smart+ i pro, zróżnicowane zakresem.

Reklama

Co zawiera pakiet Pro?

Pakiet pro to propozycja dla najbardziej wymagających klientów. W tym wariancie Columbus zapewnia najlepsze dostępne w ofercie moduły PV oraz do wyboru inwerter Solis lub mikroinwerter, dedykowany na skomplikowane dachy. 

Ponadto w pakiecie dostępne są wyższej jakości zabezpieczenia elektryczne oraz wszystkie dodatkowe usługi, w tym Columbus Care. Oprócz 15-letniej Gwarancji 360 na wszystkie komponenty instalacji oraz serwis, klienci otrzymują szczegółową roczną analizę z pracy instalacji wraz z konsultacją dedykowanego im doradcy energetycznego.

Mogą też liczyć na szybszy montaż, całodobową obsługę klienta 24/7 oraz serwis na żądanie. 

Nasza odświeżona oferta jest odpowiedzią na potrzeby klientów, z którymi codziennie rozmawiamy. Wśród nich są zarówno osoby ceniące estetykę produktu oraz szeroki zakres wsparcia i usług dodatkowych, jak i klienci oczekujący efektywnej instalacji w optymalnej cenie. Dzięki nowym pakietom, każdy z nich będzie mógł wybrać ofertę odpowiednią dla siebie tłumaczy Arleta Czekaj-Kwiecień, Dyrektor Sprzedaży w Columbus Energy S.A.

SHWLusYrWZTf1JOpMZK3yYGl3mzIXxBiB9L3MQ5ktNvWsseJ1HWQo4KJrSCShZp8QqHy0tCKHCYLimRTaH lRpTCNMgZ5gNc Ms6BwTOlMLooy4 rRzyMv9ssMULgRMU2Sb5z0ty

Fot: Panele Fotowoltaiczne Columbus

Co zawiera Pakiet smart i smart+?

Pakiety smart i smart+ zostały przygotowane z myślą o klientach szukających najlepszej jakości w optymalnej cenie. W ramach obu wariantów klienci otrzymują wysokosprawne monokrystaliczne panele Sunport 460 MWT, ze srebrną ramą, oraz inwerter Solis. Dodatkowo klient otrzymuje pakiet zabezpieczeń elektrycznych w wersji podstawowej oraz montaż do 20 dni kalendarzowych od momentu finalizacji transakcji. 

Dla klientów smart+ Biuro Obsługi Klienta Columbus jest dostępne całodobowo przez 7 dni w tygodniu, aktywna jest także usłucha Challenge oraz Columbus Care, z dostępem do dedykowanej aplikacji.

źródło: informacja prasowa

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.