W 2019 zapytaliśmy ekspertów OZE co najbardziej przeszkadza im w pracy.
Oto co odpowiadali:
- dużo czasu zabiera znalezienie najlepszej oferty sprzętowej na rynku,
- wyceny zabierają mi czas, w którym mógłbym robić instalacje
- coraz trudniej znaleźć nowych klientów
- znalezienie rzetelnego podwykonawcy zabiera za dużo czasu
- coraz trudniej o zlecenia od generalnych wykonawców
- nie mam działu projektowego
- nie mam czasu zajmować się papierami (zgłoszenia do ZE, PPOŻ)
Z ecoManager:
- oszczędzisz pieniądze – w sklepie kupisz najlepsze komponenty w dobrych cenach
- jeśli jesteś generalnym wykonawcą – oszczędzisz czas używając giełdy zleceń by znaleźć solidnych podwykonawców
- jeśli jesteś podwykonawcą – znajdziesz więcej zleceń, składając oferty na giełdzie zleceń
- oszczędzisz czas i zdobędziesz więcej klientów tworząc szybkie i profesjonalne wyceny na komponentach prosto ze sklepu. Koniec kopiuj + wklej.
- będziesz pracować efektywniej i wygodniej wykorzystując wbudowany CRM – mniej czasu między tabelkami i mailami
- zbudujesz własną markę, bez inwestycji w biuro i pracowników – zlecaj projekty, zgłoszenia, twórz i wysyłaj profesjonalne wyceny prosto z aplikacji,
Rozumiemy, że dopiero co startujący w branży mają inne potrzeby, niż średnia lub duża firma z rozbudowanym działem sprzedaży. ecoManager to narzędzie dla OZE, które zaspokaja potrzeby jednych i drugich. Radykalnie ułatwi Ci pracę i przyniesie nowych klientów. Od ekspertów, dla ekspertów. Zupełnie za darmo i zawsze pod ręką.
Załóż darmowe konto >
ecoManager to oprogramowanie, które oszczędzi godziny w mailach i tabelkach. Podczas testów nasi partnerzy odnotowali średni wzrost ilości zleceń o 30% miesięcznie. W środku znajduje się wszystko czego potrzebujesz do pracy: sklep z komponentami, giełda zleceń, oraz szybkie wyceny na różnym sprzęcie. ecoManager jest łatwy w obsłudze, działa na telefonie i jest dostępny za darmo!
Spis treści
Dlaczego ecoManager?
Jako generalny wykonawca na giełdzie zleceń znajdziesz podwykonawców i projektantów. Jako podwykonawca na giełdzie zleceń znajdziesz zlecenia na instalacje.
Dodatkowo w sklepie zamówisz każdy sprzęt od najlepszych producentów na rynku, a z aplikacji wyślesz profesjonalne wyceny czym zbudujesz zaufanie klientów.
ecoManager to 4 moduły, które przyniosą Ci więcej zleceń i ułatwią pracę:
1. Sklep online OZE
Nie musisz szukać najlepszych cen w internecie. Eksperci ecoManager znaleźli je i umieścili w sklepie.
Dzięki stałej współpracy z producentami, w aplikacji znajdziesz krótkie terminy dostawy, wszystkie marki oraz aktualne stany magazynowe. Branża OZE zmienia się cały czas, dlatego oprócz stałej oferty spodziewaj się promocyjnych cen i zniżek.
2. Giełda zleceń OZE
Po założeniu konta możesz zlecać montaże i przyjmować zlecenia na giełdzie zleceń. Wybieraj sprawdzonych fachowców i projektantów, a po transakcji wystaw im opinię.
Potrzebujesz montażu, projektu, dokumentacji do ZE lub PPOŻ? Zatrudniaj wiarygodnych kontrahentów bezpośrednio w aplikacji. Z giełdy możesz korzystać w telefonie, na tablecie i komputerze.
3. Konfigurator wycen, czyli Błyskawiczne wyceny na wielu wariantach sprzętu
Wszyscy wiemy, ile zajmuje tworzenie wycen – skakanie między skrzynką mailową a excelami zabiera dużo czasu, który można wykorzystać na montaże. W ecoManager stworzysz i wyślesz wycenę do klienta w 60 sekund (aktualny rekord wśród partnerów 57s!). Klient może ją obejrzeć od ręki z telefonu, lub na komputerze. Więcej wycen w krótszym czasie = więcej klientów.
Warto wspomnieć, że podczas wyceny sam decydujesz ile zarabiasz – moduł elastycznej marży w kilka kliknięć pozwoli Ci dopasować kalkulację do klienta.
4. Wszyscy klienci w 1 miejscu – CRM
Zamiast błądzić w mailach, umieść wszystkich klientów w jednym systemie. Przygotuj wiele wariantów wycen w kilka minut i wyślij je prosto do klienta. Moduł CRM pozwala dodawać, wyszukiwać i zarządzać klientami. Sprzęt można zamówić pod konkretną wycenę co również oszczędza solidną porcję czasu, w którym możesz zarobić na montażach.
ecoManager jest prosty w obsłudze i wszechstronny w działaniu. Posiada wszystko czego potrzebujesz w codziennej pracy, jeśli pracujesz w branży OZE. Aplikacja jest darmowa. Przekonaj się o jego wygodzie i prostocie zakładając konto.
Dla kogo jest ecoManager?
Aplikacja nie jest kolejnym systemem przystosowanym dla branży OZE.
ecoManager został stworzony od podstaw specjalnie DLA branży OZE.
– Projektując ecoManager, wiedzieliśmy że nasi użytkownicy to Instalatorzy i projektanci, dlatego zależało nam, żeby czuli się jak u siebie – mówi jeden z twórców.
Instalatorzy mogą zamówić sprzęt, znaleźć nowych klientów lub sprawdzonych podwykonawców. Mogą przygotować profesjonalną wycenę oraz uzyskać niezbędną dokumentację.
– Nie każdy instalator ma dział projektowy, m.in. dlatego stworzyliśmy giełdę zleceń. Mniej kosztów stałych i eksperci na wyciągnięcie ręki wtedy kiedy są potrzebni – kto w dzisiejszych czasach nie chciałby takiej elastyczności? – mówi jeden z twórców aplikacji.
Projektanci zamiast szukać zleceń, mogą stworzyć swój profil i opisać w jakiej dokumentacji są w stanie pomóc. Nad jakością pracy czuwa zespół ecoManager, śledzący opinie użytkowników, oraz sprawdzający odpowiednie certyfikaty ZE i PPOŻ usługodawców.
Do testów zaprosiliśmy znajomych instalatorów i projektantów. Przez dwa lata współpracy udało nam się dopracować ecoManager do poziomu, na którym możemy śmiało wypuścić je na rynek. Poniżej opinie kilku z testujących:
– Czas pokaże czy wywołaliśmy rewolucję na rynku, jednak testy dowiodły już dziś – odkąd nasi partnerzy dostali nowe narzędzie, zarabiają więcej. Chyba trudniej o lepsze referencje – mówi jeden z twórców ecoManager.
Ponieważ niektóre moduły są poddawane jeszcze ostatnim szlifom, ecoManager jest dostępny zupełnie za darmo. Zapraszamy do testowania sklepu i modułu CRM już teraz.
Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.