Wiadomości OZE Pizza Hut i Starbucks zaoferują zniżki na niesprzedane jedzenie 24 października 2019 Wiadomości OZE Pizza Hut i Starbucks zaoferują zniżki na niesprzedane jedzenie 24 października 2019 Przeczytaj także Polska Zielone miliardy przepadły – NIK ujawnia szokujące fakty Najwyższa Izba Kontroli przedstawiła raport, z którego wynika, że ponad 70 mld złotych ze sprzedaży ETS-ów… rozpłynęło się w ogólnym budżecie państwa. Kontrola wykazała nieprawidłowości w systemie raportowania do KE, procedowaniu wniosków w ramach programu “Mój Prąd” i brak kontroli wewnętrznych w Ministerstwie Klimatu i Środowiska. Patronat II Kongres Energetyki Rozproszonej w centrum uwagi Od 28 do 30 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na kampusie AGH odbywał się II Kongres Energetyki Rozproszonej, organizowany przez Akademię Górniczo-Hutniczą. Wydarzenie zgromadziło 2 tysiące uczestników, w tym przedstawicieli administracji, naukowców, biznesmenów oraz młodzież, potwierdzając swoją rolę jako kluczowego forum debaty o transformacji energetycznej w Polsce. Popularne marki dołączają do akcji Too Good To Go. Za pośrednictwem aplikacji o tej samej nazwie, można zamawiać posiłki, których nie sprzedały kawiarnie Starbucks, a już od października, także restauracje Pizza Hut. Reklama Pomysłodawcy aplikacji Too Good To Go stworzyli platformę, na której lokale oferują produkty, które danego dnia się nie sprzedały, a stanowią pełnowartościowy posiłek w konkurencyjnej cenie – nawet 70% tańszy niż w sprzedaży regularnej. Aplikacja Too Good to Go została wprowadzona na światowy rynek w już 2016 roku, a w Polsce dostępna jest od lipca br. Od tego czasu współpracuje z nią już ponad 200 restauracji w całym kraju. Dzięki aplikacji ponad 5 mln europejskich użytkowników skorzystało z 19 mln posiłków, tym samym zapobiegając ich wyrzuceniu. Jak podała spółka AmRest, od 16 października, za pośrednictwem aplikacji można zamawiać niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks. Do końca miesiąca taka samą możliwość oferowały będą restauracje Pizza Hut. Akcja ma swoim zasięgiem objąć Kraków i Warszawę, jednak w późniejszym czasie planowane jest włączenie pozostałych kawiarni i pizzerii tych marek w innych polskich miastach. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.