Wiadomości OZE Pizza Hut i Starbucks zaoferują zniżki na niesprzedane jedzenie 24 października 2019 Wiadomości OZE Pizza Hut i Starbucks zaoferują zniżki na niesprzedane jedzenie 24 października 2019 Przeczytaj także Polska Polska przyciąga gości z całego świata – kto i gdzie spędza wakacje? W 2025 roku Polska staje się miejscem spotkań kultur z całego świata. Od turystów z Bliskiego Wschodu, którzy latem wybierają Tatry zamiast pustynnych upałów, po Skandynawów i Niemców spędzających wakacje nad Bałtykiem – widać wyraźnie, że zmiany klimatu i globalne trendy turystyczne kierują wzrok w stronę naszego kraju. Co przyciąga gości i jak przekłada się to na lokalne gospodarki? Polska Od HoReCa po Czyste Powietrze – polityka krzywdzi uczciwych W Polsce utrwala się niebezpieczny schemat: kolejne programy wsparcia, które miały pomóc przedsiębiorcom i gospodarstwom domowym, stają się narzędziem politycznych przepychanek. Zamiast rzetelnej oceny efektów i naprawy rzeczywistych błędów, w debacie publicznej dominuje uproszczony przekaz sugerujący powszechne nadużycia. W efekcie uczciwi beneficjenci i wykonawcy są wrzucani do jednego worka z nielicznymi, którzy rzeczywiście nadużyli środków. Straty są nie tylko wizerunkowe, ale i gospodarcze. Popularne marki dołączają do akcji Too Good To Go. Za pośrednictwem aplikacji o tej samej nazwie, można zamawiać posiłki, których nie sprzedały kawiarnie Starbucks, a już od października, także restauracje Pizza Hut. Reklama Pomysłodawcy aplikacji Too Good To Go stworzyli platformę, na której lokale oferują produkty, które danego dnia się nie sprzedały, a stanowią pełnowartościowy posiłek w konkurencyjnej cenie – nawet 70% tańszy niż w sprzedaży regularnej. Aplikacja Too Good to Go została wprowadzona na światowy rynek w już 2016 roku, a w Polsce dostępna jest od lipca br. Od tego czasu współpracuje z nią już ponad 200 restauracji w całym kraju. Dzięki aplikacji ponad 5 mln europejskich użytkowników skorzystało z 19 mln posiłków, tym samym zapobiegając ich wyrzuceniu. Jak podała spółka AmRest, od 16 października, za pośrednictwem aplikacji można zamawiać niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks. Do końca miesiąca taka samą możliwość oferowały będą restauracje Pizza Hut. Akcja ma swoim zasięgiem objąć Kraków i Warszawę, jednak w późniejszym czasie planowane jest włączenie pozostałych kawiarni i pizzerii tych marek w innych polskich miastach. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.