Pizza Hut i Starbucks zaoferują zniżki na niesprzedane jedzenie

Popularne marki dołączają do akcji Too Good To Go. Za pośrednictwem aplikacji o tej samej nazwie, można zamawiać posiłki, których nie sprzedały kawiarnie Starbucks, a już od października, także restauracje Pizza Hut.

Pomysłodawcy aplikacji Too Good To Go stworzyli platformę, na której lokale oferują produkty, które danego dnia się nie sprzedały, a stanowią pełnowartościowy posiłek w konkurencyjnej cenie – nawet 70% tańszy niż w sprzedaży regularnej.

Fotowoltaika od Columbus Energy

Aplikacja Too Good to Go została wprowadzona na światowy rynek w już 2016 roku, a w Polsce dostępna jest od lipca br. Od tego czasu współpracuje z nią już ponad 200 restauracji w całym kraju. Dzięki aplikacji ponad 5 mln europejskich użytkowników skorzystało z 19 mln posiłków, tym samym zapobiegając ich wyrzuceniu.

Jak podała spółka AmRest, od 16 października, za pośrednictwem aplikacji można zamawiać niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks. Do końca miesiąca taka samą możliwość oferowały będą restauracje Pizza Hut. Akcja ma swoim zasięgiem objąć Kraków i Warszawę, jednak w późniejszym czasie planowane jest włączenie pozostałych kawiarni i pizzerii tych marek w innych polskich miastach.