Ponad 38% wzrostu sprzedaży samochodów elektrycznych BMW w pierwszym kwartale 2018 roku

„Cieszy nas rosnący na całym świecie popyt na nasze zelektryfikowane modele. Sprzedaż w tym szybko rozwijającym się segmencie wzrosła w pierwszych trzech miesiącach tego roku o 38,3%” – mówi Pieter Nota, członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i markę BMW.

26 858 zelektryfikowanych samochodów BMW i MINI sprzedanych na całym świecie w pierwszym kwartale tego roku. Taki wynik utrzymuje firmę na dobrej drodze do osiągnięcia założonego celu dostarczenia co najmniej 140 000 zelektryfikowanych samochodów w 2018 roku. Sprzedaż samochodów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric w USA wzrosła w pierwszym kwartale o 78,0% – klienci odebrali 5 743 takie pojazdy, co stanowi 6,8% całej sprzedaży BMW Group w USA. Podobny wynik osiągnięto w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie do klientów trafiło 4 148 zelektryfikowanych samochodów – stanowi to wzrost o 23,3%. Natomiast w Skandynawii, już co czwarty samochód BMW Group dostarczony w pierwszych trzech miesiącach tego roku był zelektryfikowany.

Fotowoltaika od Columbus Energy