Wiadomości OZE Ponad 38% wzrostu sprzedaży samochodów elektrycznych BMW w pierwszym kwartale 2018 roku 20 kwietnia 2018 Wiadomości OZE Ponad 38% wzrostu sprzedaży samochodów elektrycznych BMW w pierwszym kwartale 2018 roku 20 kwietnia 2018 Przeczytaj także Wiadomości OZE Chiński paradoks energetyczny, czyli modernizacja bez modernizmu Chińska gospodarka znajduje się w stanie permanentnej modernizacji. Kraj stoi przed wyzwaniem utrzymania rozwoju, zaspokojenia apetytu na surowce oraz zachowania równowagi ekologicznej. Mnogość problemów zmusza do obierania nieoczywistych rozwiązań, dlatego chińscy decydenci postawili na absolutną maksymalizację. Kraj Środka wyrasta na globalnego lidera transformacji energetycznej, przy jednoczesnym zwiększaniu mocy z paliw kopalnych. OZE Nowe wyzwania i duże inwestycje – Columbus podsumował rok 2023 Grupa Columbus Energy opublikowała raport roczny za 2023 roku. Jak wynika z treści raportu, skonsolidowane przychody Grupy Columbus wyniosły 465 mln zł. Grupa znacząco poprawiła wynik EBITDA i marżowość. „Cieszy nas rosnący na całym świecie popyt na nasze zelektryfikowane modele. Sprzedaż w tym szybko rozwijającym się segmencie wzrosła w pierwszych trzech miesiącach tego roku o 38,3%” – mówi Pieter Nota, członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i markę BMW. 26 858 zelektryfikowanych samochodów BMW i MINI sprzedanych na całym świecie w pierwszym kwartale tego roku. Taki wynik utrzymuje firmę na dobrej drodze do osiągnięcia założonego celu dostarczenia co najmniej 140 000 zelektryfikowanych samochodów w 2018 roku. Sprzedaż samochodów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric w USA wzrosła w pierwszym kwartale o 78,0% – klienci odebrali 5 743 takie pojazdy, co stanowi 6,8% całej sprzedaży BMW Group w USA. Podobny wynik osiągnięto w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie do klientów trafiło 4 148 zelektryfikowanych samochodów – stanowi to wzrost o 23,3%. Natomiast w Skandynawii, już co czwarty samochód BMW Group dostarczony w pierwszych trzech miesiącach tego roku był zelektryfikowany. Reklama Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.