Wiadomości OZE Supersamochód z Doliny Krzemowej trafi na rynek w przyszłym roku. Cena i osiągi robią wrażenie 27 sierpnia 2019 Wiadomości OZE Supersamochód z Doliny Krzemowej trafi na rynek w przyszłym roku. Cena i osiągi robią wrażenie 27 sierpnia 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. Drako Motors, start-up z Doliny Krzemowej, zaprezentował podczas Monterey Car Week nowy model GTE, będący elektrycznym supersamochodem. Auto ma moc 1200 KM, a jego wartość to 1,25 miliona dolarów. Reklama GTE to czteroosobowy, ultra luksusowy supersamochód. Na tle innych aut tego segmentu ma się zdaniem producenta wyróżniać bardzo wysoką precyzją w pokonywaniu zakrętów. Moc auta generowana jest przez cztery osobne silniki na każdym kole i wektorowanie momentu obrotowego, które sterowane jest przez inteligentne algorytmy. Wóz został wyposażony w wysokiej jakości podzespoły, takie jak na przykład hamulce Brembo i zawieszenie Öhlins, a zbudowany został na podwoziu Karmy, będącej reaktywacją marki Fisker. GTE ma osiągać prędkość maksymalną ponad 330 km/h. Stabilną i bezpieczną pracę przy dużych obciążeniach ma zapewnić innowacyjna architektura chłodzenia, która otacza każde ogniwo akumulatora i pomaga szybko rozproszyć ciepło. GTE ma wejść do produkcji jeszcze w tym roku, a dostawy rozpoczną się w 2020 roku dla każdego, kto dysponuje kwotą 1,25 miliona dolarów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.