Test elektrycznego car sharingu w Warszawie od innogy Polska

Dzisiaj rusza test nowej usługi innogy Polska – elektryczny innogy e-Car Sharing, dzięki któremu będzie można wynająć auta elektryczne na minuty w Warszawie. W wersji pilotażowej udostępnione zostaną: BMWi3, Renault Zoe, Nissan Leaf oraz Hyundai IONIQ.

Test elektrycznego car sharingu od innogy w Warszawie będzie trwał do końca marca i obejmie wszystkie dzielnice miasta. Dzięki niemu zainteresowani będą mogli przekonać się, jak w praktyce sprawdza się samochód zasilany energią elektryczną. Dodatkowo użytkownicy, którzy skorzystają z usługi i wypełnią ankietę na jej temat, mogą liczyć na 50% zniżkę.

Do testu posłuży aplikacja  innogy e-Car Sharing, dostosowana do urządzeń z systemem Android i iOS. Za jej pomocą będzie można znaleźć, zarezerwować i wynająć jedno z 7 dostępnych aut, z których 5 przeznaczono dla użytku mieszkańców oraz 2 dla partnerów biznesowych. Jeden dodatkowy samochód przydzielono pracownikom innogy monitorującym projekt pilotażowy.

Do ładowania aut wykorzystane zostaną stacje innogy, które znajdują się w pięciu punktach Warszawy, m. in. na Placu Bankowym pod Ratuszem, gdzie codziennie rano będą relokowane. Cena za wynajem będzie się wahać od 0,60 gr do 1 zł za minutę i 0,80 gr do 1 zł za kilometr w zależności od modelu samochodu.

Dodaj komentarz


You May Also Like

Rząd wystraszył się Unii i zmienił zdanie. Będą wiatraki i dekarbonizacja

Starsi Czytelnicy pamiętają pewnie zabawę z dawnego „Przekroju” pod tytułem „Wytęż wzrok i znajdź x szczegółów, którymi różnią się oba rysunki”. Wytężyliśmy się maksymalnie i poszukaliśmy różnic pomiędzy Krajowym Planem na Rzecz Energii i Klimatu przesłanym Brukseli oraz Polityką Energetyczną Państwa 2040 przeznaczoną na użytek krajowy. Okazało się, że w kilku punktach istotnie się różnią.

Chiny rosną w siłę, eksporterzy ropy tracą na znaczeniu

Chiny pełnią wiodącą rolę w dziedzinie energii odnawialnej i są obecnie największym na świecie producentem, eksporterem i instalatorem paneli słonecznych, turbin wiatrowych, baterii i pojazdów elektrycznych – tak wynika z najnowszego raportu Globalnej Komisji Geopolitycznej Przemian Energii, zaprezentowanego 11 stycznia w Abu Zabi. Na znaczeniu tracą liderzy rynku energetycznego opartego na paliwach kopalnych.