Wiadomości OZE Uber inwestuje w elektryczne hulajnogi i rowery 10 września 2018 Wiadomości OZE Uber inwestuje w elektryczne hulajnogi i rowery 10 września 2018 Przeczytaj także Wiadomości OZE Puszcza Białowieska – czyli jak polski rząd, chroniąc granicę, zabija bioróżnorodność W 2022 roku na granicy polsko-białoruskiej został postawiony płot, którego zadaniem miała być ochrona przed nielegalną migracją. 186-km zasieków ze stalowych przęseł zwieńczonych drutem, w samym środku pierwotnych lasów. Jak ingerencja człowieka wpłynęła na tamtejszą faunę i florę? Wiadomości OZE Czy ceny energii elektrycznej w Polsce wzrosną w 2025? Zapytaliśmy eksperta Zamrożenie cen energii elektrycznej w 2025 roku stoi pod znakiem zapytania. Jakie czynniki mogą mieć wpływ na wzrost rachunków za prąd oraz ponoszone przez użytkowników koszty? O te kwestie zapytaliśmy eksperta – Damiana Różyckiego, Prezesa Columbus Obrót. Jednoosobowe pojazdy elektryczne sprawdzające się w miastach i są szybko rozwijającą się branżą. Perspektywy rozwoju w jej ramach dostrzegł Uber, inwestując w nowe opcje transportowe dla swoich użytkowników, wśród których pojawią się skutery, rowery elektryczne i hulajnogi. Reklama Kroki podjęte przez Ubera to część strategii firmy w celu dywersyfikacji usług i wykorzystania popularności elektrycznych, małych pojazdów. Dyrektor Uber, Dara Khosrowshahi, przedstawiła na oficjalnej gali wizję przyszłości: „Chcemy być Amazonką transportu. I mam nadzieję, że za 10 lat nikt na widowni nie będzie miał samochodu„. Aby osiągnąć ten cel, Uber na początku tego roku zainwestował 335 milionów dolarów w Lime, największą elektryczną wypożyczalnię elektrycznych hulajnóg. Użytkownicy mogą skorzystać z nich za pośrednictwem aplikacji. Firma kupiła również za 100 milionów dolarów elektryczną wypożyczalnię rowerów Jump i w ten sposób weszła na rynek rowerów elektrycznych. Teraz Uber stara się jeszcze bardziej poszerzyć zakres swoich usług, inwestując w własne skutery elektryczne. Wizja przyszłości Ubera mija się z regulacjami niektórych miast. Na przykład San Francisco tymczasowo zabroniło firmom wprowadzenie skuterów elektrycznych, ponieważ producenci, tacy jak Bird, Lime i Spin, naruszyli lokalne regulacje. Teraz muszą się oni starać o specjalne pozwolenie na działalność. Póki co otrzymał je jedynie Skip nad Scoot, mimo że Uber również starał się o jego pozyskanie. Jak wyjaśnił Khosrowshahi, przedstawiciel Ubera: „Nie byliśmy zadowoleni z wyniku tego procesu. Dobrą wiadomością jest to, że obecnie mamy dużo rowerów Jump na ulicach, więc mamy łączność z rynkiem San Francisco. Musimy spojrzeć na tę sytuację z innej perspektywy. Jesteśmy firmą globalną. Działamy w ponad 600 miastach na całym świecie. Podczas, gdy nie byliśmy zadowoleni z decyzji San Francisco, odkryłem, że inne miasta wychodzą naprzeciw swoim mieszkańcom. Jeśli więc nadal będziemy doskonalić pod względem bycia doskonałym dostawcą, jako dostawca jakości, i będziemy w stanie zapewnić bardzo wysoką użyteczność naszych usług, dotrzemy również do San Francisco”. źródło: electrek Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.