Wiadomości OZE Uber inwestuje w elektryczne hulajnogi i rowery 10 września 2018 Wiadomości OZE Uber inwestuje w elektryczne hulajnogi i rowery 10 września 2018 Przeczytaj także Patronat II Kongres Energetyki Rozproszonej w centrum uwagi Od 28 do 30 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na kampusie AGH odbywał się II Kongres Energetyki Rozproszonej, organizowany przez Akademię Górniczo-Hutniczą. Wydarzenie zgromadziło 2 tysiące uczestników, w tym przedstawicieli administracji, naukowców, biznesmenów oraz młodzież, potwierdzając swoją rolę jako kluczowego forum debaty o transformacji energetycznej w Polsce. Świat Rosja nałożyła na Google karę 2,5 decyliona dolarów za bany na YouTube Rosyjskie państwowe kanały telewizyjne zażądały od Google wypłacenia 2 undecylionów rubli, co odpowiada kwocie 2,5 decyliona dol. w ramach rekompensaty za zablokowanie ich kont na YouTube. Profile te popierały inwazję na Ukrainę. Jednoosobowe pojazdy elektryczne sprawdzające się w miastach i są szybko rozwijającą się branżą. Perspektywy rozwoju w jej ramach dostrzegł Uber, inwestując w nowe opcje transportowe dla swoich użytkowników, wśród których pojawią się skutery, rowery elektryczne i hulajnogi. Reklama Kroki podjęte przez Ubera to część strategii firmy w celu dywersyfikacji usług i wykorzystania popularności elektrycznych, małych pojazdów. Dyrektor Uber, Dara Khosrowshahi, przedstawiła na oficjalnej gali wizję przyszłości: „Chcemy być Amazonką transportu. I mam nadzieję, że za 10 lat nikt na widowni nie będzie miał samochodu„. Aby osiągnąć ten cel, Uber na początku tego roku zainwestował 335 milionów dolarów w Lime, największą elektryczną wypożyczalnię elektrycznych hulajnóg. Użytkownicy mogą skorzystać z nich za pośrednictwem aplikacji. Firma kupiła również za 100 milionów dolarów elektryczną wypożyczalnię rowerów Jump i w ten sposób weszła na rynek rowerów elektrycznych. Teraz Uber stara się jeszcze bardziej poszerzyć zakres swoich usług, inwestując w własne skutery elektryczne. Wizja przyszłości Ubera mija się z regulacjami niektórych miast. Na przykład San Francisco tymczasowo zabroniło firmom wprowadzenie skuterów elektrycznych, ponieważ producenci, tacy jak Bird, Lime i Spin, naruszyli lokalne regulacje. Teraz muszą się oni starać o specjalne pozwolenie na działalność. Póki co otrzymał je jedynie Skip nad Scoot, mimo że Uber również starał się o jego pozyskanie. Jak wyjaśnił Khosrowshahi, przedstawiciel Ubera: „Nie byliśmy zadowoleni z wyniku tego procesu. Dobrą wiadomością jest to, że obecnie mamy dużo rowerów Jump na ulicach, więc mamy łączność z rynkiem San Francisco. Musimy spojrzeć na tę sytuację z innej perspektywy. Jesteśmy firmą globalną. Działamy w ponad 600 miastach na całym świecie. Podczas, gdy nie byliśmy zadowoleni z decyzji San Francisco, odkryłem, że inne miasta wychodzą naprzeciw swoim mieszkańcom. Jeśli więc nadal będziemy doskonalić pod względem bycia doskonałym dostawcą, jako dostawca jakości, i będziemy w stanie zapewnić bardzo wysoką użyteczność naszych usług, dotrzemy również do San Francisco”. źródło: electrek Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.