Elektromobilność Ulgi oraz dopłaty determinują wysoki wskaźnik sprzedaży pojazdów EV w Korei Południowej 23 listopada 2017 Elektromobilność Ulgi oraz dopłaty determinują wysoki wskaźnik sprzedaży pojazdów EV w Korei Południowej 23 listopada 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Otwarto największe centrum testów dla hyperloopa w Europie. Jaka jest przyszłość kontrowersyjnego pomysłu Elona Muska? Choć wokół projektu firmy Hyperloop gromadzi się coraz więcej ciemnych chmur, a widmo likwidacji zagląda w oczy inwestorom, to w ostatnim czasie pojawiły pozytywne wieści. Właśnie otwarto najdłuższy w Europie tunel do badań nad technologią hyperloop. Obiekt liczy 420 metrów i znajduje się niedaleko holenderskiego miasta Veendam. Informacja na nowo rozpala wyobraźnie badaczy i pracowników europejskiego oddziału firmy, którzy obiecują podróż z Amsterdamu do Barcelony w ciągu zaledwie 8 kwadransów. Elektromobilność Ładowarki do elektrycznych hulajnóg i rowerów zasilane… słońcem Stale rozwijający się sektor elektromobilności rodzi różne potrzeby, a także odpowiadające im innowacje. Jedną z nich jest wynalazek niemieckiej firmy Domum, która stworzyła system do parkowania elektrycznych hulajnóg i rowerów będący jednocześnie ładowarką. Urządzenie zasilane jest panelami słonecznymi. O tym, jak zachęty finansowe i ulgi mogą pozytywnie wpłynąć na promocję elektromobilności, przekonało się już kilka państw na świecie. Instrumenty skłaniające do kupna samochodu EV nie są niczym nowym w Norwegii, Stanach Zjednoczonych, Francji i Niemczech. Kolejnym takim przykładem jest sytuacja z Korei Południowej, w której tylko w okresie od stycznia do października 2017 roku sprzedano ponad 10 tysięcy elektrycznych samochodów. Reklama Wynik ten jest imponujący, ponieważ ponad dwukrotnie przewyższył ten sprzed roku. Efekt osiągnięto nie tylko instrumentami finansowymi, ale również dzięki rozbudowie punktów ładujących oraz zwiększeniu szybkości ich działania. Dynamika wzrostu liczby samochodów EV na terenie Korei powinna być tematem na osobny artykuł. Żeby jednak szybko zilustrować ten wątek, wystarczy przytoczyć garść danych. Koreański rynek samochodów elektrycznych niebawem osiągnie liczbę 20 tysięcy sztuk. Dokładnie siedem lat temu wskaźnik ten wynosił 61 egzemplarzy! Największą popularnością wśród Koreańczyków cieszy się pojazd rodzimej produkcji o nazwie Hyundai IONIQ, którego sprzedano 6 203 sztuk. Z udziałem rynkowym wynoszącym 61,6% znalazł się na bezpiecznym prowadzeniu w stawce. Na dalszych miejscach sklasyfikowano Renault Samsung SM3 Z.E z wynikiem 1 569 sztuk oraz Kia Soul, której sprzedano łącznie 1 290 sztuk. W związku z szeregiem premier nowych modeli EV zapowiedzianych na rok 2018 należy przewidywać, że dynamika wzrostu zapoczątkowana ulgami finansowymi oraz dopłatami będzie determinować kolejne wzrosty sprzedaży pojazdów EV. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.