Wiadomości OZE Volvo dostarczy sześć elektrycznych autobusów dla Drammen w Norwegii 22 marca 2018 Wiadomości OZE Volvo dostarczy sześć elektrycznych autobusów dla Drammen w Norwegii 22 marca 2018 Przeczytaj także Depesze Nowe inwestycje w ultraszybkie stacje ładowania Fundusz Orlen VC zainwestował w Euroloop – producenta ultraszybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Ładowarki polskiego startupu, z których korzystają już kierowcy w 7 krajach Europy, są jednymi z najszybszych na rynku. Zapewniają dostęp do prądu stałego o mocy do 720 kW. Energetyka Czy to detronizacja litu w branży baterii? Naukowcy opracowali baterię sodową zdolną do naładowania w kilka sekund Od lat producenci akumulatorów bez powodzeń poszukiwali techniki umożliwiającej ekspresowe naładowanie baterii. Dziś wydaje się to bliższe niż kiedykolwiek wcześniej. … Volvo Buses otrzymało zamówienie na sześć w pełni elektrycznych autobusów Volvo 7900 Electric od przedsiębiorstwa transportu publicznego Brakar w Drammen w Norwegii. Pojazdy trafią do Norwegii z wrocławskiej fabryki Volvo. Przedsiębiorstwo transportu publicznego Brakar w Drammen, mieście zlokalizowanym na południowy zachód od Oslo, zamówiło sześć w pełni elektrycznych autobusów Volvo 7900 Electric. Autobusy zostaną dostarczone w styczniu 2019 roku i będą obsługiwać trasę nr 51 pomiędzy Drammen a Mjöndalen o długości około 12 km. Reklama Volvo 7900 Electric to zaawansowane technologicznie autobusy miejskie, projektowane przez polskich inżynierów pracujących w siedzibie Volvo we Wrocławiu. Opracowują oni pełen zakres rozwiązań dla autobusów elektrycznych, autobusów elektryczno-hybrydowych i hybrydowych. Zamówione przez miasto Drammen Volvo 7900 Electric zostaną w całości wyprodukowane we wrocławskiej fabryce Volvo. Autobusy dla Drammen zostaną dostarczone jako kompletny pakiet, w ramach którego Volvo zadba o serwis pojazdów oraz konserwację akumulatorów – w ramach stałej miesięcznej opłaty ryczałtowej. Ładowanie autobusów będzie się odbywać poprzez stacje ładowania, które zostały już dostarczone przez firmę Siemens – będą one zlokalizowane na przystankach końcowych. Są one oparte na wspólnym interfejsie OppCharge, co oznacza, że mogą z nich korzystać również autobusy elektryczne innych marek. Pojazdy będą napędzane energią odnawialną. Zużycie energii w przypadku elektrycznych autobusów Volvo jest o około 80 proc. niższe niż w przypadku porównywalnych autobusów o napędzie diesla. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.