Wiadomości OZE Mobilne strefy PGE – podsumowanie 02 listopada 2017 Wiadomości OZE Mobilne strefy PGE – podsumowanie 02 listopada 2017 Przeczytaj także Polska Polska przyciąga gości z całego świata – kto i gdzie spędza wakacje? W 2025 roku Polska staje się miejscem spotkań kultur z całego świata. Od turystów z Bliskiego Wschodu, którzy latem wybierają Tatry zamiast pustynnych upałów, po Skandynawów i Niemców spędzających wakacje nad Bałtykiem – widać wyraźnie, że zmiany klimatu i globalne trendy turystyczne kierują wzrok w stronę naszego kraju. Co przyciąga gości i jak przekłada się to na lokalne gospodarki? Polska Od HoReCa po Czyste Powietrze – polityka krzywdzi uczciwych W Polsce utrwala się niebezpieczny schemat: kolejne programy wsparcia, które miały pomóc przedsiębiorcom i gospodarstwom domowym, stają się narzędziem politycznych przepychanek. Zamiast rzetelnej oceny efektów i naprawy rzeczywistych błędów, w debacie publicznej dominuje uproszczony przekaz sugerujący powszechne nadużycia. W efekcie uczciwi beneficjenci i wykonawcy są wrzucani do jednego worka z nielicznymi, którzy rzeczywiście nadużyli środków. Straty są nie tylko wizerunkowe, ale i gospodarcze. Tego lata w wielu miastach naszego kraju ruszyły mobilne strefy informacyjne PGE, przy których można było mile spędzić czas oraz dowiedzieć się czegoś ciekawego na temat produktów oferowanych przez PGE. Wśród licznych atrakcji znalazły się m.in. kąciki dla najmłodszych czy poczęstunek kawą i lemoniadą. Chętni mogli wziąć udział w różnych konkursach i grach edukacyjnych. Pierwsza strefa informacyjna została uruchomiona 21 sierpnia 2017 roku w Tomaszowie Mazowieckim oraz Grójcu. Punkty mobilne PGE zmieniały swoje położenie codziennie poza sobotami i niedzielami. Pojawiały się kolejno w: Mińsku Mazowieckim, Radomsku, Białej Podlaskiej, Wieluniu, Zamościu, Pabianicach, Przemyślu, Łowiczu, Jaśle, Legionowie, Rzeszowie, Wyszkowie, Mielcu, Przasnyszu, Busku-Zdroju, Łomży, Lublinie, Suwałkach i Puławach, gdzie akcja mobilnych stref PGE zakończyła się początkiem września. Reklama PGE przedstawiło swoim klientom ofertę sprzedażową, która dla wielu odbiorców była naprawdę atrakcyjna. Oprócz podstawowej sprzedaży prądu pojawiły się także inne usługi. Opieka medyczna, ubezpieczenie mienia ruchomego czy pomoc fachowców to tylko część dodatkowych możliwości proponowanych przez Polską Grupę Energetyczną. PGE wychodzi naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, dlatego umożliwiło interesantom kontakt internetowy bez wychodzenia z domu. Mobilne strefy pokazały również, iż spółka jest otwarta i chętna, aby pomagać swoim klientom. Punkty informacyjne zostały usytuowane w miejscach najbardziej uczęszczanych przez ludzi w godzinach od 12.00 do 18.00. Dużą popularnością wśród odbiorców cieszyły się nowe oferty Polskiej Grupy Energetycznej. Mobilne strefy PGE odwiedziło w te wakacje blisko dziesięć tysięcy osób. Furorę zrobiło również elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, związane z tematem e-faktur i e-booków, którym zainteresowane było nie tylko młode, ale również starsze pokolenie odbiorców. Ważnym aspektem poruszanym w strefach informacyjnych okazało się ostrzeganie ludzi przed oszustami namawiającymi potencjalnych klientów na zmianę dostawcy prądu. Wiele osób odwiedziło w tym roku mobilne punkty PGE, a to pozwala sądzić, iż następnym razem będzie ich jeszcze więcej. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.